عضو شورای شهر ساری:

عضو شورای شهر ساری با بیان اینکه با عضویت در شورای شهر پولی به جیب نزدم و اهل زد و بند نیستم و با دلالان انتخاباتی معامله نمی کنم گفت: افرادی که در شورای شهر ساری موفق به کسب رای مردم شدند باید تاثیرات مثبتی در روند امورات شهری داشته باشند.

به گزارش ونگ وا علی اکبر زلیکانی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه سازمان عمران دارای نقاط مثبت و منفی است و عملکرد سیاه و سفید ندارد اظهار کرد: در طول ۳ سال گذشته کارهای زیادی صورت گرفته است و از بودجه ۱۰ میلیاردی در این شورا به ۷۰ میلیارد تومان رسیده است.

 وی با بیان اینکه سازمان عمران برای رسیدن به نمره خوب فاصله زیادی دارد خاطر نشان کرد: شاید بعضی سازمان های دیگر هم نمره قبولی نگیرند.

 زلیکانی با اشاره به اینکه در یک سال اخیر ساختار شورای شهر ساری عوض شده و بین مردم و اعضای شورای شهر فاصله ایجاد شده است تصریح کرد: لازم است مردم ترکیب فعلی شورا شهر ساری را تغییر دهند.

 عضو شورای شهر ساری با بیان اینکه شورا انحصاری شده و جلسات شورای شهر ساری بدون حضور خبرنگاران برگزار می شود اظهار کرد: خبرنگاران دستچین شده و افراد بدون حاشیه به شورا دعوت می شوند.

 عضو کمیسیون عمران شورای شهر ساری با بیان اینکه با عضویت در شورای شهر پولی به جیب نزدم و اهل زد و بند نیستم خاطر نشان کرد: افرادی که در شورای شهر ساری موفق به کسب رای مردم شدند باید تاثیرات مثبتی در روند امورات شهری داشته باشند.

 وی در ادامه با اشاره به اینکه تاکنون از هیچ رانتی استفاده نکردم و مدت دو سال است که عضو هیچ یک از کمیسیون ها نیستم خاطر نشان کرد: با کسی وارد معامله نمی شوم و به افراد کوچک که با برچسب تهمت دیگران را تخریب می کنند باج نمی دهم.

 زلیکانی با بیان اینکه عضویت در شورای شهر ساری آش دهان سوزی برایم نبوده است گفت: بنده نقشی در شورای هیچ سازمانی از توابع شهرداری ندارم.

 این مسئول با اشاره به اینکه نگاهم به مردم است و وقتی مشکلات مردم را احساس می کنم فشار روحی بر من وارد می شود افزود: امروز تنهاترین عضو شورا هستم.

 زلیکانی با بیان اینکه اگر اختلافات در شهر ساری را کنار نگذاریم شکاف ها بیشتر می شود گفت: همه باید در کنار هم به بهبود فضا کمک کنیم تا به نتایج مطلوب برسیم.

 وی با بیان اینکه تردید نکنید بر اینکه شهرداری با افزایش نیرو مواجه است و اعضای شورا در این افزایش نقش موثری دارند و سهم من در معرفی افراد برای اشتغال در شهرداری ناچیز است.

 این مسئول در ادامه با اشاره به اینکه ابزار قوی برای نظارت بر عملکرد شهرداری در اختیار شورا قرار ندارد تصریح کرد: رسانه ها به وظیفه خود به خوبی عمل کنند زیرا افکار عمومی بزرگترین ابزاری است که د راختیار شورای شهر قرار دارد.