رئیس پیش‌یابی هواشناسی مازندران خبرداد

رئیس پیش‌یابی هواشناسی استان مازندران، گفت: امروز وضعیت جوی در ارتفاعات و غرب استان مازندران نیمه ابری در برخی ساعات ابری همراه با رگبار پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ونگ وا احمد اسدی با اشاره به تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان را برای امروز همراه با رگبار باران در غرب مازندران پیش بینی و اظهار کرد: برای امروز پنج‌شنبه ۱۱ آذرماه وضعیت جوی استان در مناطق مرکزی و شرق استان، صاف و تا نیمه ابری در برخی ساعات با افزایش ابر و وزش باد خواهد بود و نیز وضعیت جوی در ارتفاعات و غرب استان نیمه ابری در برخی ساعات ابری همراه با رگبار پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: برای روز جمعه نیز هوای استان نیمه ابری در برخی ساعات ابری و در ارتفاعات و غرب استان همراه با رگبار پراکنده و وزش باد در اواخر وقت با کاهش ابر خواهد بود.

اسدی وضعیت جوی روز شنبه را صاف تا قسمتی ابری در اواخر وقت با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی و تصریح کرد: در روز یکشنبه هوای استان صاف تا نیمه ابری خواهد بود اما در روز دوشنبه در بعضی ساعات با افزایش ابر و در ارتفاعات و غرب استان همراه با بارش پراکنده باران است.

رئیس پیش‌یابی هواشناسی استان مازندران، یادآور شد: روز سه‌شنبه هفته آینده نیز آسمان مازندران صاف تا نیمه ابری در برخی ساعات با افزایش ابر و در ارتفاعات و غرب استان با بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.