۲۱۴۴۳t-jpg

بارش برف سنگین در مازندران، پایانی غم انگیز را برای پدر و پسر چالوسی رقم زد.

بارش برف برای بسیاری یادآور شادی و نشاط است اما برای خانواده و بستگان منوچهر سام دلیری تا سال ها خاطراتی تلخ را درباره دو عضو یک خانواده به همراه دارد.

ساعاتی قبل پس از تلاش نیروهای مردمی و امدادی، سرانجام جسد بی جان پسر هم به فاصله ۲۰۰ متر از پدر پیدا شد.

فرماندار چالوس با تایید این خبر به ایسنا اظهار کرد: پس از هفت شبانه‌روز تلاش نیروهای مردمی و با وجود استفاده از امکانات و ماشین‌آلات فراوان زمینی و هوایی پیش از ظهر امروز چهارشنبه دهم آذرماه جسد پدر ۴۷ ساله مرحوم منوچهر سام‌دلیری در منطقه هسل‌دشت در نزدیکی محل دامداری او با همت نیروهای محلی کشف و شناسایی شد.

محمدناصر زندی افزود: پس از شناسایی جسد پدر، همه تلاش   نیرو در حوالی همان منطقه متمرکز شد و سرانجام بدن بی‌جان دومین فرد مفقودی این حادثه یوسف سام‌دلیری جوان ۲۷ ساله چالوسی نیز ۲۰۰ متر بالاتر از جسد پدر کشف و شناسایی شد.

وی با بیان اینکه با حضور دادستانی جسد پدر و پسر تحویل پزشک قانونی می‌شود، گفت:ب عد از انجام آزمایشات و بررسی های لازم زمان فوت درگذشتگان معلوم می شود که طی روزهای آینده اعلام می شود.

فرماندار چالوس از تلاش اهالی روستاهای بخش مرکزی چالوس، کوهنوردان و نیروهای کمکی که در پیدا کردن این مفقودشدگان کمک کردند قدردانی کرد.

پدر و پسر دامدار از چهارشنبه هفته گذشته در نخستین روز از بارش برف برای یافتن دام‌های خود راهی جنگل‌های طلاجو شده بودند و هرگز به منزل بازنگشتند./ ایسنا