فرماندار چالوس گفت: عملیات جستجوی گسترده برای یافتن پدر و پسر دامدار چالوسی با جدیت تا پیدا کردن آنها ادامه خواهد داشت.

 محمدناصر زندی روز سه شنبه در نشست خبری اظهار داشت: عملیات جستجو برای یافتن پدر و پسر دامدار چالوسی از روز پنجشنبه گذشته آغاز و همچنان تا پیدا شدن آنان با جدیت ادامه خواهد داشت.
وی تصریح کرد: در حال حاضر چندین تیم تخصصی جمعیت امداد هلال احمر و نیروهای مردمی در جنگل های چالوس مشغول جستجو هستند.
فرماندار چالوس خاطر نشان کرد: تاکنون سه پرواز هوایی برای پیدا کردن این ۲ نفر در منطقه از سوی بالگرد جمعیت هلال احمر انجام گرفته است .
زندی با بیان اینکه ارتفاع زیاد برف در جنگل امکان شناسایی را دشوار کرده است ، افزود: روزگذشته با تشکیل کمیته بررسی و جستجو در شهرستان، علاوه بر درخواست غواص برای بررسی رودخانه ها هماهنگی لازم برای حضور سگ های جستجوگر نیز به عمل آمد.
وی ادامه داد: در حال حاضر علاوه بر ردیابی تخصصی نرم افزاری تلفن همراه، چندین بلدوزر، در چهار روز گذشته مشغول باز کردن تمامی راه های جنگلی منطقه برای افزایش و گسترش عملیات جستجو هستند.
زندی با اشاره به برف چند روز گذشته در منطقه گفت: با توجه به خسارت های زیادی که به مردم و زیر ساخت های منطقه وارد شده با این حال با همکاری و هماهنگی مناسب تمامی دستگاههای اجرایی و مردم توانستیم با بسیج امکانات شهرستانی مشکلات حوزه های گوناگون به ویژه برق و راه را به نحو مناسب مدیریت کنیم.
فرماندار چالوس خاطر نشان کرد: از روز نخست بارش برف با بسیج تمامی ماشین آلات در بخش خصوصی با ۱۰ دستگاه لودر و راهداری شهرستان عملیات باز نگهداشتن راهها با جدیت پی گیری شد.
وی ادامه داد: دراین راستا نیز با فراخواندن ماشین آلات راهداری کندوان، شاهد افزایش شتاب در بازگشایی راههای روستایی به ویژه در بخش مرزن آباد بودیم.
به گفته وی ، نیروهای شرکت توزیع برق با بسیج امکانات و نیروها در کمترین زمان ممکن، برق مشترکان که بیشتر در حوزه روستایی بود، وصل کردند
فرماندار چالوس با اشاره به تجربیات برف سال ۹۲ افزود: برای کاهش قطعی برق در مدیریت بحران دستور لازم برای قطع درختان مشکل ساز داده و اجرایی شد.
زندی اطلاع رسانی به موقع خبرنگاران را در کاهش پیامدهای بارش سنگین برف موثر خواند و خواستار بیان مشکلات به صورت منصفانه و بدون تنش به ویژه در فضای مجازی شهرستان شد.
منوچهر سام دلیری ۵۷ ساله پدر، یوسف سام دلیری پسر، از روز چهارشنبه گذشته با آغاز بارش برف به دنبال دام به جنگل رفته و تا امروز جستجو برای یافتن این ۲ عضو خانواده روستایی مازوپشته در حال انجام است.
ایرنا

انتهای پیام /*