رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران:

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی مازندران از کشف حدود ۲۵ کیلوگرم تریاک از داخل یک دستگاه خودروی سواری پراید خبر داد.

به گزارش ونگ وا علیرضا ثقفی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در شهرستان ساری، موضوع به طور ویژه در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

وی اظهار کرد: مأموران با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی با شناسایی متهم به مواد مخدر به نام «الف ـ م» ۳۱ ساله این فرد را مورد تعقیب و مراقبت قرار دادند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران خاطرنشان کرد: مأموران پس از چند روز کار اطلاعاتی با استفاده از شگردهای خاص پلیسی، دریافتند، این فرد با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری پراید در امر تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت دارد.

این مسؤول افزود: مأموران در ادامه تحقیقات با هماهنگی قضایی در عملیاتی غافلگیرانه خودروی متهم را حین تردد در یکی از خیابان‌های شهر متوقف کردند و خودرو را مورد بازرسی قرار دادند.

ثقفی اظهار کرد: در بازرسی از این خودرو بیش از ۲۴ کیلو و ۶۵۰ گرم تریاک که به طور ماهرانه‌ای در داخل خودرو جاسازی شده بود، کشف شد.

 وی یادآور شد: متهم به مواد مخدر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران با اشاره به اینکه ریشه بیشتر جرائم اعتیاد به مواد مخدر است، به خانواده‌ها هشدار داد همواره مراقب فرزندان خود باشند تا در دام اعتیاد گرفتار نشوند.