فرماندار ساری:

تفاهم نامه نهايي طرح گردشگري از كرانه تا كوير به زودي با حضور استانداران سمنان و مازندران منعقد و به امضاء مي رسد.

به گزارش ونگ وا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، احمد حسين زادگان در نشست هم انديشي فرمانداران مازندران و سمنان با رويكرد رونق اقتصاد گردشگري كه در سمنان برگزار شد، اظهار کرد:   دو استان سمنان و مازندران داراي اشتراكات فراواني در زمينه منابع طبيعي و فرهنگي است و بايد براي معرفي اين ظرفيت ها تلاش كرد.

وي با تاكيد بر اين كه مازندران داراي ظرفيت ها و قابليت هاي فراوان از جمله در بحث اماكن تاريخي و جنگل بكر بوده كه براي گردشگران معرفي نشده است، اظهار كرد: بايد اين قابليت ها در نشست هايي كه برگزار مي شود مورد توجه و به عنوان مقصد گردشگران داخلي و خارجي قرار گيرد.

فرماندار ساري با تاكيد برتقويت هم افزايي استان سمنان و مازندران در حوزه هاي مختلف از جمله گردشگري، گفت: طرح اقتصادي سمنان و مازندران با پيوست گردشگري بايد ايجاد شود.

این مسئول با بیان اینکه محصولات کشاورزی دو استان مازندران و سمنان، می تواند در استان دیگر، بازار هدف داشته باشد، تصریح کرد: به جای اینکه محصولات دو استان ابتدا به تهران ارسال شده و سپس با واسطه به استان سمنان یا مازندران حمل شود می توانیم به صورت مستقیم، رابطه تجاری داشته باشیم.

حسین زادگان با اشاره به اینکه کار ما بسترسازی است و قرار نیست تصدی گری کنیم، خاطرنشان کرد: ویژگی های دو استان را برجسته می کنیم و سازمان های مردم نهاد باید وارد شده و از این بستر بهره ببرند.