مسئول بسیج سازندگی مازندران از اجرای طرح واکسیناسیون طیور در قریب به دو هزار روستای مازندران خبرداد.

21254t-jpg

غلام رضا شریعتی  در نشست خبری در ساری با بیان اینکه بسیج سازندگی مازندران امسال 3500 شغل در استان ایجاد خواهد کرد، گفت: اگر منابع دولتی را در نظر بگیریم 1500 شغل به مقدار بیان شده تا پایان سال اضافه خواهد شد.

مسئول بسیج سازندگی مازندران با بیان اینکه بسیج یکی از نهادهای مهمی است که توسط امام راحل تاسیس شد، اظهار کرد: اقتدار انقلاب اسلامی و کشور در سال 59 با ایجاد بسیج تثبیت شد و این ارتش مردمی بود که توانست در مقابل یورش دشمنان اسلام ایستادگی کند.

شریعتی گفت: باید ضرورت حیات بسیج و تاکید بر توسعه آن را درک کرد و دانست اگر این نهاد مردمی به سطح آمادگی کامل برسد، در تمامی عرصه ها پشتوانه محکمی خواهیم داشت.

وی آرزوی امام خمینی(ره) را در تشکیل بسیج خدمت رسانی به مردم دانست و خاطرنشان کرد: امسال همزمان با هفته بسیج و هفدهمین سالگرد تاسیس بسیج سازندگی برنامه های مهمی را در دستور کار داریم.

مسئول بسیج سازندگی مازندران خاطرنشان کرد: معتقدیم یکی از وظایف اصلی و مهم بسیج توجه به نیازمندی های گوناگون مردم است.

وی با بیان اینکه بسیج سازندگی مازندران امسال 3500 شغل در استان ایجاد خواهد کرد، گفت: اگر منابع دولتی را در نظر بگیریم 1500 شغل به مقدار بیان شده تا پایان سال اضافه خواهد شد.

شریعتی تاکید کرد: در ایحاد اشتغال صرفا به پرداخت تسهیلات قائل نیستیم و برنامه آموزش 6هزار را نفر را با اعتبارهای داخلی و دستگاه های متولی در نظر داریم.

وی در مورد اعتبار پرداخت شده اظهار کرد: تا به امروز 15 میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد 1500 شغل در بخش های کشاورزی، روستایی و صنایع تبدیلی پرداخت شده است.

مسئول بسیج سازندگی مازندران با بیان اینکه 350 برنامه ابلاغی در اردوهای جهادی داشته ایم، تاکید کرد: به این ابلاغ برنامه بسنده نکردیم و با همکاری استاندار و دستگاه های اجرایی، برگزاری 1000 اردوی جهادی برنامه ریزی شده که تا به الان 750 اردوی جهادی در استان انجام شده است.

وی از تکمیل 150 واحد خانه محروم خبر داد و گفت: از طریق ویدئو کنفرانس توسط فرمانده کل سپاه پاسداران این خانه های محروم به بهره برداری پایانی رسیده و تحویل داده خواهند شد.

وی همچنین از برپایی نمایشگاه توانمندی اقتصاد مقاومتی در ششم آذرماه خبر داد و تاکید کرد: هدف ما از برپایی این نمایشگاه آشنایی و آگاهی مردم با توانمندی های ایجاد شده در اقتصادمقاومتی است.

مسئول بسیج سازندگی مازندران با بیان اینکه سوم تا پنجم آذر ماه برنامه واکسیناسیون طیور نیمی از روستاهای مازندران را انجام خواهیم داد، اظهار کرد: با همکاری اداره کل دامپزشکی مازندران، 1871 روستا در طرح ملی واکسیانسون طیور بسیج سازندگی همگام با دوازده استان دیگر کشور اجرا خواهد شد.

ایسنا