مدیرکل سیاسی ، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری مازندران گفت : یکی از برنامه های دولت تدبیر و امید در مازندران توسعه پایدار و متوازن است تا از این طریق عقب ماندگی های دوران گذشته جبران شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، جعفر قمی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان تنکابن افزود : در مازندران به دلیل خطی بودن محدوده جغرافیایی ، شاهد تفاوت های زیاد فرهنگی ، نژادی و زبانی از غرب تا شرق استان هستیم که باید با فراهم نمودن ظرفیت ها و امکانات این تهدید را به فرصتی برای توسعه و آبادانی همه شهرها تبدیل کنیم .
وی اظهار داشت : بسترهای موجود برای توسعه در این استان فراهم است و باید با وحدت و همدلی برای توسعه همه جانبه گام برداریم.
قمی با اشاره به جایگاه تاریخی و فرهنگی شهر تنکابن ، خاطر نشان کرد : این شهرستان از سه مولفه اصلی توسعه یعنی نیروی انسانی هوشمند ، منابع طبیعی و موقعیت جغرافیایی برخوردار است اما به دلیل برخی کمبودها بویژه در بخش زیرساخت ها و حمل و نقل که ناشی از کمبود زمین مناسب است نتوانسته آن طور که باید رشد و ترقی نماید.
وی تصریح کرد : اگر اقدامات موثر و کارآمدی در استان صورت می گیرد کاملا بر اساس برنامه و مطالعات گسترده بوده و به هیچ وجه نگاه قشری و بخشی در آن لحاظ نشده است.
مدیر کل سیاسی استانداری مازندران همچنین با اشاره به برگزاری انتخابات در سال آینده افزود : باید حضوری پررنگی در انتخابات پیش رو داشته باشیم چرا که با حضور پرشور مردم در انتخابات ، انقلاب ، نظام مقدس جمهوری اسلامی بیمه می شود.
در این مراسم احکام خانم سمیه عباسی به عنوان مشاور اجتماعی و بهروز بحری به عنوان مشاور اجرایی فرماندار ویژه شهرستان تنکابن قرائت شد.