معاون هواشناسی مازندران اعلام کرد

به گزارش ونگ وا احمد اسدی اظهار کرد: پیرو اطلاعیه اداره‌کل هواشناسی مازندران از شب گذشته بارش‌ها در مازندران گسترش پیدا کرد.

وی بیان کرد: بیشترین بارش از شب گذشته تا صبح امروز از رامسر 46 و نوشهر 17 میلی‌متر گزارش شد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران تصریح کرد: بیشترین وزش باد از رامسر با سرعت 65 کیلومتر بر ساعت به ثبت رسید.

این مسؤول با اشاره به اینکه بارندگی‌ها به‌تناوب در مازندران ادامه دارد، افزود: بارندگی در غرب استان از شدت بیشتری برخوردار است به‌طوری‌ که احتمال آب‌گرفتگی معابر عمومی در غرب مازندران دور از انتظار نیست.

اسدی با اعلام اینکه دمای هوای مازندران کاهش پیدا کرد، گفت: انتظار داریم دمای هوای اتفاق افتاده امروز نسبت به روز گذشته تا هشت درجه سردتر باشد.

وی با بیان اینکه در این مدت جاده‌های استان به‌صورت مه‌آلود و با کاهش دید همراه است، افزود: در مناطق سردسیر کوهستانی استان بارش برف اتفاق افتاد که رعایت نکات ایمنی باید مورد توجه رانندگان قرار گیرد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران تصریح کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، فردا بارش‌ها به‌صورت پراکنده در استان ادامه دارد و در غرب استان از میزان بیشتری برخوردار بوده و از روز پنج‌شنبه جو نسبتاً پایداری در آسمان مازندران حاکم می‌شود.

اسدی در پایان گفت: دریای مازندران امروز به‌صورت مواج و طوفانی پیش‌بینی می‌شود که برای فعالیت‌های صید و صیادی مناسب نیست.