مدیرکل ورزش و جوانان مازندران مطرح کرد

به گزارش ونگ وا، حبیب حسین زادگان در نشست خبری به مناسبت هفته تربیت بدنی ضمن گرامیداشت هفته تربیت بدنی با اشاره به اینکه مازندران مهد پرورش قهرمانان ورزشی است اظهار کرد: هفته تربیت بدنی و ورزش از مناسبت های مرتبط دستگاه ورزش است.

وی از اجرای بیش از 400 برنامه فرهنگی و ورزشی در هفته تربیت بدنی خبر داد و عنوان کرد: این برنامه ها شامل افتتاح شش پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال، برنامه های فرهنگی و ورزشی است.

وی با اشاره به اینکه ورزش مازندران در جایگاه بالای ورزشی قرار دارد و توانستیم المپیک آسیایی را با سرافرازی به پایان برسانیم خاطر نشان کرد: با امکانات اندک برای المپیک ۲۰۱۶ آماده شدیم.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، با تأکید بر حفظ و ارتقا ورزش قهرمانی افزود: مازندران در حوزه ورزش قهرمانی، جز بهترین‌های کشور است.

حسین زادگان با اشاره به اینکه 13 سهمیه ما در المپیک موجب شد جز استان های بی بدیل باشیم تصریح کرد: کسب 202 مدال در 6 ماه نشانه توسعه فعالیت ورزشی در مازندران است.

وی کسب دو مدال خوش‌رنگ در سال جاری را نشان از غنای ورزش در مازندران دانست و افزود: صیانت از این قهرمانی وظیفه همگان است.

حسین‌زادگان با اعلام اینکه ظرفیت مناسبی در توسعه ورزش روستایی استان داریم، گفت: طرح توسعه ورزش روستایی و عشایری در برنامه کاری قرار دارد و تلاش داریم که این بخش از ورزش نیز به توسعه و توازن مناسب برسیم.