جانشین اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: مازندران در روز تاسوعا میزبان دو شهید سال‌های دفاع مقدس است که به تازگی مورد تفحص قرار گرفتند.

 سرهنگ علیرضا یدالله‌پور  از شناسایی دو شهید سال‌های دفاع مقدس از طریق DNA خبر داد و اظهار کرد: این دو شهید متعلق به شهرهای نکا و بابل هستند که پیکرهای پاک و مطهرشان در روز تاسوعای حسینی تشییع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دو شهید به تازگی در مناطق عملیاتی چیلات دهلران و خرمال مورد تفحص قرار گرفتند، افزود: پیکرهای پاک این دو شهید بزرگوار فردا دوشنبه 19 مهرماه همزمان با هشتمین روز ماه محرم به مازندران انتقال داده می‌شود.

جانشین اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با اعلام اسامی دو شهید، تصریح کرد: بسیجی شهید محمدتقی رسولیان شیادهی فرزند رمضانعلی متولد 1345 شهرستان بابل اعزامی از لشکر 25 کربلا مازندران در تاریخ 6 اسفند 62 در منطقه عملیاتی والفجر6 به درجه شهادت نائل آمد.

این مسؤول افزود: شهید رمضان موسی‌نژاد گل‌چالی متولد 1339 فرزند جلیل از شهرستان نکا اعزامی از لشکر 77 خراسان در سال 62 در درگیری با دشمن در منطقه عملیاتی خرمال به درجه شهادت نائل آمد.

یدالله‌پور با اشاره به اینکه مراسم وداع با دو شهید بزرگوار فردا شب در شهرهای بابل و نکا برگزار می‌شود،