خبرگزاری فارس: مازندران بیشترین بازیکن را در لیگ‌های فوتبال کشور دارد

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه مازندران از نظر مدال‌آوری استان نخست ورزش کشور است، گفت: مازندران بیشترین بازیکن و تیم را در لیگ‌های فوتبال دارد.

 غلامرضا بهروان  با اشاره به اینکه مازندران از نظر مدال‌آوری استان نخست ورزش کشور محسوب می‌شود، اظهار کرد: مازندران بیشترین بازیکن و تیم را در لیگ‌های فوتبال کشور دارد.

وی با اشاره به اینکه شرایط و حال و روز ورزش مازندران با توجه به ظرفیت بسیار بالا است، افزود: مازندران از استان‌های ویژه ورزش کشور است و هیچ خانواده‌ای در سطح استان‌های کشور مانند مازندران به ورزش توجه ندارند.

رئیس کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال با بیان اینکه بازیکنان و تیم‌های خوبی از مازندران در سطح کشور فعالیت دارند، تصریح کرد: تنها مشکل ورزش استان با وجود بازیکنان مستعد عدم حمایت سرمایه‌گذار قوی در استان است.

این مسؤول ادامه داد: بنگاه اقتصادی قوی در استان نداریم و اگر وجود داشته باشد به آن صورت به ورزش استان کمک و حامی مالی نیستند.

بهروان با بیان اینکه باشگاه و سرمایه‌گذار (اسپانسر) دو رکن مهم و اصلی در ورزش حرفه‌ای محسوب می‌شوند، افزود: با تصویب ماده 53 و جذب بودجه یک درصد سازمان‌ها به ورزش کمک بزرگی به هیأت‌ها در تکمیل پروژه‌های ورزشی در مازندران می‌شود.

رئیس هیأت فوتبال مازندران از فعالیت 6 هزار و 300 بنگاه اقتصادی کوچک و بزرگ در استان خبر داد و گفت: با حمایت مالی این بنگاه‌ها بودجه عظیمی جذب ورزش مازندران می‌شود که این بودجه می‌تواند در توسعه بهتر ورزش استان موثرتر باشد./ فارس