معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: در مازندران میزان کشفیات کالای قاچاق 45 درصد افزایش داشته است.

علیرضا یونسی در همایش پلیس، امنیت و اصناف که در باشگاه برق ساری برگزار شد، گفت: در دفاع قدس 37 کشور به طور مستقیم با ایران در جنگ بودند و این نوع جنگ در تاریخ معاصر جهان سابقه نداشت.

وی افزود: در پرونده هسته ای ایران حق هسته این کشور که سال ها نادیده گرفته شده بود به رسمیت شناخته شد.

معاون استاندار مازندران تصریح کرد: ماندگاری امام حسین(ع) برای این بود که فقط برای رضای خدا به جنگ با کفر رفت از این رو قیام امام حسین تجلی حقیقی اسلام است.

وی با بیان اینکه یکی از دردهای محرم تحریف کربلا است، افزود: آن گریه‌ای برای امام حسین(ع) ارزشمند است که منطق حسین(ع) را تقویت کند.

یونسی با اشاره به ارادت مازندرانی ها به ائمه اطهار(ع)، افزود: در تاریخ ذکر شده مردم مازندران بیش از 30 هزار زر سرخ جمع آوری و زمین های اطراف حرم امام حسین و امام رضا را خریداری کردند.

معاون استاندار مازندران با بیان اینکه در استان نیروی های انتظامی مازندران اغلب پیش از وقوع جرم یا با کمترین فاصله بعد از وقوع جرم آن کشف می کنند، یادآور شد: یکی از اساسی ترین نیازهای همیشگی بشر امنیت است و نیروی انتظامی استان مازندران دارای کارکنان متعهد، دلسوز و ایثارگر است.

یونسی گفت: شبح اسرار آمیز سرقت های گاو صندوق در استان های دیگر موجب ترس شده بود که پلیس استان در سرقت هفتمین گاو صندوق در مازندران سرنخی پیدا کرده و سارقین را دستگیر کنند.

وی افزود: در استان مازندران در حوزه قاچاق 45 درصد میزان کشفیات از لحاظ ریالی افزایش یافته است و اصناف در این راستا می توانند اطلاع رسانی را انجام دهند.

یونسی با بیان اینکه اصناف در موقعیت اقتصادی کشور چرخ اقتصاد استان را به گردش درمی‌آورند، گفت: باید اصناف در پی کسب روزی حلال باشند.// ایسنا