مقام عالي دولت در مازندران، با اشاره به اين كه ورزش مازندران سهم بزرگي در افتخار آفريني براي ايران اسلامي دارد، تصريح كرد: بايد براي اعتلاي ورزش هاي قهرماني، پهلواني و حرفه اي برنامه داشت و كاستي ها را در اين حوزه ها رفع كرد.

 استاندار مازندران با ورزشكاران و مدال آوران المپيكي و پارالمپيكي مازندراني ديدار كرد.

به گزارش روابط عمومي استانداري، ربيع فلاح جلودار در اين ديدار با اشاره به اين كه آوردگاه المپيك، عرصه نمايش اقتدار ورزش هر كشور است، ياد آور شد: به همه ورزشكاران مازني حاضر در مسابقات ريو افتخار مي كنيم، چرا كه با همت خود ضمن حفظ روحيه و اخلاق پهلواني در اين آوردگاه بزرگ به مبارزه پرداختند.

استاندار، با بيان اين كه اعتقاد و ارزش اسلامي، مهم ترين مساله اي است كه ورزشكاران ما به تاسي از مولاي متقيان و حضرت سيد الشهدا (ع) به آن مزين هستند، گفت: بايد براي اعتلاي ورزش هاي قهرماني، پهلواني و حرفه اي برنامه داشت و كاستي ها را در اين حوزه ها رفع كرد.

مقام عالي دولت در مازندران، با اشاره به اين كه ورزش مازندران سهم بزرگي در افتخار آفريني براي ايران اسلامي دارد، تصريح كرد: با ايجاد فضاهاي ورزشي جديد و مورد نياز برخي از مهم ترين اين كمبودها رفع خواهد شد.

ربيع فلاح، با بيان اين كه بنده خود را عضوي از خانواده بزرگ ورزش مي دانم و در اين راه از هيچ تلاشي فرو گذار نخواهم كرد، خاطر نشان ساخت: ورزشكاران، ارزش هاي جامعه ما هستند و همگان بايد در تكريم و تجليل از آنان اهتمام نمايند.

استاندار، با اشاره به اين كه كاري كه ورزشكاران ما در ريو انجام دادند، آبرو و حيثيت براي مردم و نظام به ارمغان آورد و شما در دل مردم ايران اسلامي و مازندران ولايي جاي داريد، افزود: ورزشكاران سرمايه هايي هستند كه پس از دوره ورزشي و قهرماني، مي توانند در عرصه هاي مربي گري و مديريت ورزش كشور ايفاي نقش نمايند.

در اين ديدار مدير كل ورزش و جوانان استان و برخي از ورزشكاران حاضر در جلسه به بيان نقطه نظرات خود پرداختند و از حمايت همه جانبه استاندار مازندران تشكر كردند.

ايجاد كمپ ها و سالن هاي ورزشي مناسب از انتظارات جدي قهرمانان المپيك و پار المپيك از استاندار مازندران و مديران ورزش استان بود.

 


به همه ورزشكاران مازني حاضر در مسابقات ريو افتخار مي كنيم
به همه ورزشكاران مازني حاضر در مسابقات ريو افتخار مي كنيم
به همه ورزشكاران مازني حاضر در مسابقات ريو افتخار مي كنيم