مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: بیش از 300 میلیارد تومان از تسهیلات گردشگری توزیع نشده و بسیاری از پرونده ها آماده است و نیازمند مصوبه در اختصاص این تسهیلات هستیم.

به گزارش ایسنا مازندران، دلاور بزرگ نیا امروز در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی مازندران که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در استانداری مازندران برگزار شد، گفت: برخی از موضوعات گردشگری در سامانه های بهین یاب که جزو مطالبات این بخش است دیده نشده است زیرا واحدهای قدیمی نیاز به استانداردسازی دارند.

وی افزود: بیش از 300 میلیارد تومان از تسهیلات گردشگری توزیع نشده و بسیاری از پرونده ها آماده است و نیازمند مصوبه در اختصاص این تسهیلات هستیم.

بزرگ نیا با تاکید بر اینکه در استان مازندران در حوزه مدیران هیچ مشکلی نداریم و پنجره واحد سرمایه‌گذاری با همت مدیران شکل گرفته است، تصریح کرد: در بدنه تشکیلات هنور نگاه برخی از مدیران میانی نگاه اقتصاد مقاومتی نیست و نگاه همان رویه است که سبب طولانی شدن تصمیمات با تهیه گزارشات کارشناسی می شود.

به گزارش ایسنا، محمود نوربخش رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران گفت: 57 محور ذیل برنامه 12 گانه انتخاب شد و 54 پروانه را در سه فاز مصوب کردیم که 40 برنامه عملیاتی تصویب شد و اکنون در حال نظارت پروژه‌ها هستیم.

وی افزود: 23 دستگاه ملی 123 پروژه ملی را در راستای اقتصاد مقاومتی تصویب کردند که بخشی کاربرد استانی ندارند و تا کنون 4 پروژه استانی به طور رسمی ابلاغ شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران خواستار احداث و تکمیل شبکه آبیاری بخش کشاورزی شد و تصریح کرد: باید نظارت مستمر بر 54 پروژه اقتصاد مقاومتی در مازندران وجود داشته باشد.

وی افزود: موضوع پنجره واحد سرمایه گذاری مازندران یکی از پروژه های مهم استان است که در جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی و صنعت، معدن و تجارت اجرایی شد.

نوربخش اظهار کرد: آخرین اقدام انجام شده در پنجره واحد قرار است مورد بازبینی و نظارت قرار بگیرد و در مجازی کردن پنجره واحد با شرکت های بومی تفاهم نامه منعقد شد که با اجرای این مهم یکی از تسهیلات برای رونق اقتصادی انجام می شود.