فرماندار نوشهر گفت: ۴۵ هزار گردشگر خارجی نیمه اول سال جاری از طریق فرودگاه وارد این شهرستان شدند.

 علی شادمان  در آیین تجلیل از آتش نشانان نوشهری با بیان اینکه این شهرستان همواره مورد استقبال مسافران و گردشگران قرار دارد افزود: ۳۳ برابر جمعیت این شهرستان معادل چهار میلیون و ۳۰۰ هزار نفر نیمه اول سال جاری و در تعطیلات به این شهرستان سفر کرده اند که ۴۵ هزار گردشگری خارجی بوده است.

وی اظهار داشت: نوشهر، شهری گردشگرپذیر با موقعیت های ویژه است که رتبه اول استانی را در زمینه جذب گردشگر و ورود مسافران به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان نوشهر بسیار مهم و با اهمیت است تصریح کرد: حساسیت های شهری لزوم توجه و ارائه خدمات در بخش های مختلف را ضروری می سازد.

شادمان با تقدیر از اتش نشانان ادامه داد: فشردگی شهری و همجواری روستایی سبب می شود تا دامنه فعالیت آتش نشانان به روستاها نیز تسری یابد و اکنون این قشر تا عمق روستاها نیز به فعالیت می پردازند.

فرماندار نوشهر با بیان اینکه عشق خدمت به مردم در قلب های آتش نشانان شعبه ور است اظهار داشت: چابکی، عمل به موقع و سرعت عمل از ویژگی های کار و خدمت در آتش آنشانی است و آتش نشانان باید به تکنیم های مختلف مجهز باشند و آموزش های لازم را فراگیرند.

وی با اظهار اینکه خدمت در آتش نشانی، خلاقیت، شجاعت و توانمندی می خواهد ادامه داد: آتش نشانان جزو ایثارگران جامعه هستند که موقعیت خود را به خطر می اندازند تا اموال و جان مردم را حفظ کنند./ مهر