مردم نیکوکارمازندران،در مرحله اول جشن عاطفه ها تا کنون 10میلیارد و 725میلیون و 353هزار ریال به دانش آموزان نیازمندتحت حمایت کمیته امداد استان کمک کردند.

جشن عاطفه های امسال با شعار مهر در انتظار همدلی با حضور گسترده مردم نوعدوست مازندران،برای کمک به دانش آموزان نیازمند،در مرحله اول  در پایگاهها و 36مرکز نیکوکاری در استان برگزار شد.

به گزارش سایت خبری کمیته امداد؛تیمور طهماسب پور مدیر کل کمیته امداد مازندران،با بیان اینکه مردم نیک اندیش استان تاکنون  10 میلیاردو 752میلیون و353هزار ریال به دانش آموزان نیازمند تحت حمایت این نهاد کمک کردند،گفت:جشن عاطفه ها امسال با اجرای طرح نیاز سنجی و تعامل با گروه های مختلف مساجد،سازمانهامبتنی بر مشارکتهای مردمی به منظور تامین نیاز دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد مازندران،با محوریت مراکز نیکوکاری محله برگزار شد .

وی  با بیان اینکه هدف از برگزاری جشن عاطفه های امسال،تسری فرهنگ نوعدوستی،تامین نیازهای دانش آموزان است، افزود: کمیته امداد به منظور احیای سنتهای حسنه و ترویج فرهنگ انفاق ونیکوکاری برای کمک به نیازمندان برنامه های گوناگونی را  اجرا می کند.

وی با اشاره به اینکه کمکها ی جمع آوری شده در پایگاههای کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در قالب بسته فرهنگی قبل از بازگشایی مدارس و دانشگاهها به دانش آموزان ودانشجویان نیازمند اهدا شد،اضافه کرد:حدود 11هزار دانش آموز و دانشجو در مازندران تحت حمایت کمیته امداد قرار دارندو از خدمات این نهاد بهره مندند.

مدیر کل کمیته امداد مازندران با بیان اینکه بیش از 500هزار پاکت بین دانش آموزان در مدارس استان توزیع شد،گفت: آغاز مرحله دوم جشن عاطفه ها 10و11 مهر با همکاری کمیته امداد وآموزش وپرورش جهت تامین نیازهای دانش آموزان و دانشجویان اجرا می شود و زنگ عاطفه ها هم در روز دهم مهر ماه همزمان با سراسر کشور در مدارس استان به صدا در خواهد آمد.

طهماسب پور با تقدیر از همراهی وهمکاری مردم نیک اندیش مازندران با کمیته امداد گفت:مردم استان می توانند با شماره گیری آنی پرداخت کمیته امداد از طریق سامانه #011*8877*به یاری دانش آموزان نیازمند بشتابندو در این امر خدا پسندانه شرکت کنند.