در پايان نشست پروفسور سميعي جراح برتر مغز جهان با خبرنگاران در دفتر نمايندگي ولي فقيه در استان دكتر ربيع فلاح استاندار مازندران با اهداء لوح تقدير و تندیس جام زرين كلاردشت كه قدمت قريب 3000 ساله دارد از اقدامات ارزشمند اين چهره برتر علمي جهان تقدير نمود .
در بخشي از اين لوح تقدير خظاب به دانشمند برجسته جهان جناب آقاي پروفسور سميعي  آمده است: بدون شك كوشش هاي فراگير و همه جانبه شما كه نشأت گرفته از آرا و افكار متعالي آن جناب است ، نماد افتخار و مباهات ايران بزرگ شده و بدين خاطر به عنوان چهره ي برجسته ي ماندگار در تاريخ جهان مي درخشيد.
در قسمتي ديگر از اين تقدير نامه تصريح شده است : فرصت را غنيمت شمرده از حضور جناب عالي و زحمات بي شائبه تان در انتقال اندوخته هاي علمي و تجربيات ارزشمندتان در خدمت رساني به هموطنان به عنوان يكي از شاخص ترين چهره هاي علمي جهان قدرداني نموده و توفيق روزافزون شما را براي تحقق اهداف متعاليتان از درگان احديت مسألت مي نمايم .

 

در پايان اين لوح ابراز اميدواري شده تا با تكيه بر حمايت هاي خيرخواهانه جناب عالي كه زبان در توصيف آن قاصر است شاهد رشد و بالندگي ايران در عرصه هاي علمي و پژوهشي باشيم

تقدير استاندار مازندران از جراح برتر جهان پروفسور سميعي