ترافیک سنگین محور کرج - قزوین

فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به اعمال محدودیت ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان، گفت: ترافیک نیمه‌سنگین در محور هراز حاکم است.

سرهنگ جعفر محمدنژاد اظهار داشت: هم‌اکنون تردد در محورهای مواصلاتی درون شهری استان به صورت روان و گاها نیمه‌سنگین است. در برخی نقاط غرب استان در مناطق شهری تردد به صورت نیمه‌سنگین و در جریان بوده و در محورهای مرکزی و شرقی استان تردد روان گزارش شده است.

فرمانده پلیس‌راه مازندران با اشاره به اعمال محدودیت ترافیکی در محورهای استان از ساعتی دیگر، تصریح کرد: آخرین گروه از مسافران تابستانی از عصر امروز تا امشب به مقصد خود بازخواهند گشت.

محمدنژاد با بیان اینکه هم‌اکنون ترافیک در محور کندوان از سیاه بیشه تا هزار چم نیمه‌سنگین گزارش شده است، افزود: وضعیت تردد در گزنک – پلور در محور هراز نیز نیمه سنگین است.

وی افزود: تردد انواع تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان ممنوع بوده و تردد انواع کامیون و کامیونت به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 8 تا 24 روزهای پنجشنبه یکم و جمعه دوم مهرماه از این محور ممنوع اعلام شده است.

فرمانده پلیس‌راه مازندران با اشاره به ممنوعیت تردد تریلی در جاده سوادکوه ساعت 8 تا 24  روز جمعه، گفت: جاده کندوان نیز این محدودیت ادامه دارد. تسنیم