نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: شرق مازندران از محرومیت‌های فراوان رنج می‌برد و توسعه زیرساخت‌های ورزشی باقوت پیگیری شود.

به گزارش  مهر، علی‌محمد شاعری  در آیین افتتاح خانه کشتی تختی بهشهر اظهار کرد: شرق استان مازندران در بسیاری از موارد به‌حق‌وحقوق خود نرسیده است و از مشکلات متعددی رنج می‌برد که باید در بخش ورزشی که موردبحث امروز ما در این حوزه است این حق‌وحقوق رعایت شود.

وی افزود: همان‌طور که در بخش آب‌رسانی، جاده‌سازی، منابع طبیعی، راه و… با مشکلات متعددی روبرو هستیم و برای رفع مشکلات وارد عمل شده‌ایم، در بخش ورزش هم مشکلات فراوان وجود دارد که باید جهادی برای رفع آن اقدام شود.

نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: شرق مازندران در بخش حمل‌ونقل عقب‌مانده است، بیکاری فراوانی مردم ما را رنج می‌دهد، اشتغال رزایی با کندی در حال انجام است و روستاهای ما محروم مانده‌اند و این مشکلات باید باقوت دنبال شود.

شاعری ادامه داد: تبدیل سالن تختی بهشهر، به خانه کشتی تختی بهشهر از ظرفیت‌های مهم برای پرورش قهرمانان در این رشته ورزشی و توسعه ورزش در این شهرستان است که باید همه باهم باکار جهادی در این راستا وارد شوند.

وی بابیان اینکه در به‌حق ورزشی علاوه بر تربیت روح و جسم ورزشکار باید برای اشتغال‌زایی در این حوزه هم تلاش شود، اضافه کرد: توسعه پایدار درگرو کار همگانی و تلاش برای رفع مشکلات است که باید در حوزه‌های مختلف این مهم عملیاتی شود.

نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: شرق مازندران در سرانه ورزشی هم از عقب‌ماندگی‌های مختلف رنج می‌برد و از برخی از شهرستان‌ها عقب‌تر است و باید با شناخت ظرفیت‌های مختلف ورزشی برای این مهم چاره‌اندیشی شود.

شاعری افزود: بهشهر قطب کشتی استان مازندران است که با توجه به قهرمان‌پروری‌های متعدد، مدال‌آوری‌ها و داشتن ورزشکاران به نام، باید سهم این شهرستان و شهرستان‌های نکا و گلوگاه در حوزه ورزش پررنگ دیده شود.