رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان مازندران از شرکت تجهیزات مدارس ایران و تولیدات آن بازدید بعمل آورد.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان مازندران؛ در این بازدید دکتر محمدپور با اعلام اینکه با تولیدات این شرکت از یک دهه ی گذشته کاملا آشنا هستم، اعلام کرد: برند این شرکت باید حفظ شده و توسعه پیدا نماید.

وی با اعلام اینکه روند  تولیدات این شرکت در 2 سال اخیر با توجه به گزارشات داده شده امیدوار کننده است ، تصریح کرد: شرکت تجهیزات مدارس ایران با برنامه ریزی بهتر می تواند علاوه بر تامین عمده بازار داخلی فضای مناسبی را نیز در زمینه صادرات از آن خود نماید.

وی در ادامه افزود: یقیناً سازمان صنعت،معدن و تجارت استان مازندران از این شرکت به جهت تولیدات محصولات داخلی حمایت خواهد کرد.

دکتر محمدپور همچنین در این دیدار ضمن بازدید از روند خطوط تولید محصولات کارخانه تجهیزات مدارس آمادگی سازمان متبوع خود در برگزاری جلسات با دستگاه های اجرایی استان و بانک های عامل جهت تسریع در حمایت هر چه بیشتر از این شرکت را اعلام کرد.

همچنین هاشمی مدیر عامل شرکت تجهیزات مدارس ایران با اعلام خشنودی از حضور دکتر محمدپور در این شرکت و تقدیر از حمایت های وی از روند برنامه های پیشرو و وضعیت میزان تولیدات این شرکت گزارشاتی را ارائه کرد.