عصر روز گذشته آخرین انتخابات هیئت رئیسه دوره چهارم شورای شهر نکا با حضور همه اعضا برگزار شد که در پایان سیدمهدی موسوی آبلویی با کسب 8 رأی به عنوان نائب رئیس، علی اصغر فضلی و سیداحمد نعمتی با 8 رأی به عنوان منشی‌های اول و دوم یا دبیران انتخاب شده و حسین پویا نیز با 8 رأی به عنوان سخنگوی شورا در جایگاه ریاست نیز ابقا شد.

 حسین پویا رئیس شورای شهر نکا در همین زمینه به خبرنگار ما گفت: بنابر درنظر گرفتن برخی شرایط جلسه انتخابات اعضای جدید هیئت رئیسه شورای شهر بدون حضور خبرنگاران برگزار که البته این برنامه به خوبی و بدون هیچ مشکلی انجام شد.

وی افزود: این انتخابات باید در تاریخ 12 شهریور انجام می‌شد که به علت تعطیلی روز جمعه بنا بود در روز چهارشنبه هفته گذشته انجام شود ولی به علت عدم حضور برخی از اعضا در غروب روز شنبه انجام شد.

رئیس شورای شهر نکا با بیان ابراز رضایت اعضای شورا از عملکرد یکساله، خاطنرشان کرد: با انجام رأی‌گیری سرانجام رئیس، نائب رئیس، منشی‌ها و سخنگوی شورا در پایان شناخته و با حضور همه اعضا معرفی شدند.

این مسئول همچنین در زمینه برنامه‌های این شورا تا انتخابات پیش رو گفت: البته با بودجه‌های ناچیز فعلی نمی‌توان خیلی به اقدامات بزرگی مانند حل مشکلات ترافیک، تعریض معابر و خیابان‌ها، نوسازی ساختمان‌های ادارات، درآمدزایی شهر، شهربازی برای مردم و طرح‌های دریا و جنگل پرداخت.

پویا بودجه‌های فعلی را متناسب با اقدامات روزمره و جاری دانست و تصریح کرد: کارهای کوچک‌تری مانند آسفالت معابر، پرداختن جدول‌ها و بخشی از زیباسازی شهر را می‌توان انجام داد اما اقداماتی نیز برای افزایش بودجه و کسب تسهیلات بانکی مناسب انجام شد و امسال باید تلاش کنیم تا این تلاش‌ها به نتیجه برسد.

وی افزود: برنامه‌های جدیدی نیز طرح‌ریزی شده است اما توجه بیشتر به اتمام پروژه‌های نیمه‌کاره است که درصورت اتمام آن‌ها به سراغ انجام کارهای جدید در شهر اقدام می‌شود که زیباسازی رودخانه ازجمله آن‌ها بوده و نیاز به اعتبارات مناسب‌تری دارد.

رئیس شورای شهر نکا در پایان متذکر شد: تکلیف مربوط به کمیسیون‌های شورای شهر برای مدت زمان مانده تا انتخابات دوره جدید در آینده نزدیک مشخص می‌شود.

پیک نکا