مدیرکل روستایی و شوراهای استانداری مازندران:

مدیرکل روستایی و شوراهای استانداری مازندران با اشاره به آغاز اجرای دو پروژه عمرانی در هر روستای استان گفت: شش هزار پروژه عمرانی در روستاهای استان اجرا می شود.

 جان الله عبدی  در حاشیه افتتاح پروژه‌های طرح هادی روستاهای بابلسر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیش از 186 پروژه با اعتباری بالغ بر 22 میلیارد تومان توسط دهیاری‌های مازندران در هفته دولت افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی افزود: بیش از 1500 روستای مازندران در هفته دولت به اینترنت پر سرعت مجهز شده که امتیاز بسیار خوبی برای روستاهای استان محسوب می‌شود.

مدیرکل روستایی و شوراهای استانداری مازندران خاطرنشان کرد: تجهیز روستاها به اینترنت پر سرعت در تمام زمینه‌ها به ویژه در حوزه توسعه روستایی، عمرانی، فرهنگی و اجتماعی می‌تواند کمک کار استان باشد.

عبدی با بیان اینکه دو هزار و 150 دهیاری در  دو هزار و 956 روستای مازندران مشغول به فعالیت هستند، افزود: به طور میانگین در هر روستا دو پروژه روستایی در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه پروژه‌های قابل توجه ای در روستاهای مازندران در حال ساخت است، گفت: یکی از مهم‌ترین ماموریت‌های در حال حاضر اجرای طرح توسعه اقتصاد مقاومتی در روستاها بوده که بیش از 700 طرح اشتغالزا در این طرح شناسایی و در دست اجرا است.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران، خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح و معرفی اشتغال آفرینان در روستاها به بانک‌های عامل زمینه مناسبی جهت ایجاد اشتغال پایدار در روستاها ایجاد می‌شود.

عبدی با بیان اینکه در حال حاضر تاکید ما بر اتمام طرح‌های نیمه تمام استان است افزود: روستاهایی که طرح‌های نیمه تمام خود را به اتمام رسانده می‌توانند نسبت به اجرای طرح‌های جدید اقدام کنند.

وی ادامه داد: بیشترین پروژه‌هایی که در هفته دولت افتتاح و به بهره برداری رسید, از مجموع پروژه‌های نیمه تمام استان بوده است.

تسنیم