برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان میاندورود به مناسبت هفته دفاع مقدس

سرپرست فرمانداری شهرستان میاندورود در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح میاندورود گفت: رمز پیروزی انقلاب و ایستادگی در مقابل تمام دسیسه های چهل ساله دشمنان پیروی از ولایت فقیه است ‎.

به گزارش ونگ وا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان میاندورود، صبح امروز در راستای برنامه های هفته دفاع مقدس، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان میاندورود صبگاه سپاه با حضور امام جمعه، فرماندار، دادستان، فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران شهرستانی در میدان صبحگاه سپاه میاندورود برگزار شد.

محمد رضا غلامی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و محکوم کردن حمله تروریستی اهواز عنوان کرد: هفته دفاع مقدس  نماد ایام ایستادگی و مقاومت و اتحاد مردم غیور ایران زمین است.

وی در ادامه  با اشاره به دسیسه های چهل ساله دشمنان بر علیه انقلاب  و تحمیل جنگ به مردم ایران در اوایل انقلاب اظهار داشت: در این ایام ایستادگی نیروهای مسلح  و با پشتوانه ایمان و مردم غیور در سایه رهبری بنیانگذار انقلاب  و مقام معظم رهبری ثابت کرد که هیچ دسیسه ای و هیچ توطئه ای بر علیه ایران تاثیر گزار نیست.

نماینده عالی دولت تدبیر و امیددر شهرستان میاندورود در ادامه گفت: دشمن همان دشمن است، فقط تاکتیک عوض شده است و حالا به جای توپ و تانک از محاصره اقتصادی استفاده می کنند. ولی مردم ما همان مردم هستند و نسخه و رمز پیروزی همان نسخه است.

غلامی خاطر نشان کرد: همان ایستادگی، مقاومت، اتحاد و پشتکار و فرمانبری از مقام معظم رهبری  که در زمان جنگ و دفاع مقدس رمز پیروزی بوده است، امروز هم  اجرای همان نسخه در کنار هم رمز پیروزی بر دشمنان است.