سرپرست فرمانداری میاندورود:

سرپرست فرمانداری شهرستان میاندورود در جلسه کمسیون امنیت اجتماعی:اجتماع بزرگ عزاداران حسینی و ظرفیت روحانیون و دسته جات عزارداری در ایام محرم فرصت خوبی است تا علاوه بر ترویج فرهنگ عاشورا، مردم را از آسیبهای اجتماعی و مخاطرات آن آگاه سازیم ‎.

به گزارش ونگ وا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان میاندورود، جلسه کمسیون امنیت اجتماعی شهرستان میاندورود با حضور امام جمعه و دادستان شهرستان میاندورود و مدیران دستگاههای اجرایی، به ریاست محمد رضا غلامی سرپرست فرمانداری شهرستان میاندورود در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه محمد رضا غلامی ،سرپرست فرمانداری شهرستان میاندورود ضمن عرض تسلیت پیشاپیش به ماسبت فرا رسیدن ایام عزاداری ابا عبدالله الحسین عنوان کرد: ایام محرم بزرگترین اجتماع را در مساجد و تکایا داریم . و ما باید ازظرفیت روحانیون و هیاتها و دسته جات عزارداری علاوه بر ترویج فرهنگ عاشورایی ،درباره مسائل اجتماعی و آگاه سازی خانواده ها نسبت به مخاطرات اجتماعی بهره لازم را ببریم.

غلامی در ادامه عنوان کرد:آسیب های اجتماعی بر ریشه و بنیان خانواده، فرهنگ، دین و اعتقادات جامعه ضربه میزند و ما تا آسیب های اجتماعی را برطرف نکنیم ترویج فرهنگ دینی آن چنان تاثیر گذار نخواهد بود.

نمایده دولت در شهرستان میاندورود بیان داشت:ایام محرم بهترین فرصت برای ترویج و ارتقا همزمان فرهنگ دینی و فرهنگ اجتماعی استو و این دو موضوع مهم باید تعاملا و در تکمیل یکدیگر ترویج شود.