فرماندار ساری:

فرماندار شهرستان ساری با اشاره به اهمیت چهار محور ورودی مرکز استان مازندران، تصریح کرد: طبق قانون مدیریت پسماند هرگونه رهاسازی زباله‌های خانگی و نخاله‌های ساختمانی در کنار رودخانه‌ها و معابر، نه‌تنها ممنوع، بلکه جرم محسوب شده که قانون‌گذار نیز جرائمی برای آن در نظر گرفته است و با این مجرمان برخورد می‌شود. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، عباسعلی رضایی در جلسه پاک‌سازی حریم راه‌های شهرستان ساری با اشاره به ضرورت صیانت از محیط‌ زیست، گفت: پراکندگی زباله به‌ویژه انواع پلاستیک، کاغذ، ظروف یک‌بارمصرف و … در معابر و حاشیه جاده‌ها ضمن آلودگی‌های محیط‌زیست، چشم‌انداز نامطلوبی را ایجاد کرده است و با توجه به دغدغه مردم و مسئولان در پاک‌سازی معابر و حاشیه‌ها جاده‌ها دستورالعملی ابلاغ‌شده است.

وی با تأکید بر لزوم مشارکت مردمی، اظهار کرد: استفاده از ظرفیت تشکل‌های مردمی در انجام اقدامات در زمینهٔ پاک‌سازی شهرستان ضروری است و پاک‌سازی تفرجگاه‌ها، حریم و ورودی شهر و روستا برای داشتن چهره زیبا انجام می‌شود.

فرماندار شهرستان ساری با اشاره به اهمیت چهار محور ورودی مرکز استان مازندران، تصریح کرد: طبق قانون مدیریت پسماند هرگونه رهاسازی زباله‌های خانگی و نخاله‌های ساختمانی در کنار رودخانه‌ها و معابر، نه‌تنها ممنوع، بلکه جرم محسوب شده که قانون‌گذار نیز جرائمی برای آن در نظر گرفته است و با این مجرمان برخورد می‌شود.

رضایی با بیان اینکه افزایش فرهنگ عمومی برای نریختن زباله ضرورت حفظ محیط‌ زیست است، اذعان کرد: باید آگاهی مردم نسبت به مضرات استفاده از این مواد و زباله‌های تولیدی این ظروف در طبیعت افزایش یابد زیرا رعایت نکردن این مسئله توسط برخی اشخاص تبعات اجتماعی و اثرات نامطلوب برای محیط‌ زیست، شهرها و منابع طبیعی به همراه دارد.