با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران:

سالن ورزشی چندمنظوره روستای خرماکلای قائمشهر صبح امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید

به گزارش ونگ وا به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران همزمان با گرامی داشت هفته دولت, سالن ورزشی چند منظوره شهدای خرماکلا قائمشهر با حضور حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان , محمدی فرماندار قائم شهر, قدیمی رئیس ورزش و جوانان قائمشهر و مسئولان شهرستانی و منطقه ای به بهره برداری رسید.

حبیب حسین زادگان در آئین بهره برداری از این پروژه ورزشی,هدف اصلی از ساخت پروژه های ورزشی اینگونه را, سلامت, پیشگیری , تزریق شادی و نشاط در جامعه و در نهایت توسعه ورزش قهرمانی دانست.
حسین زادگان با اشاره باینکه در دین هم به بُعد معنوی انسان تاکید شد و هم به تربیت جسمانی, افزود؛ برای صیانت از انحرافات و ترویج اخلاق در جامعه نیاز است که محیط های ورزشی را افزایش دهیم.
مقام عالی دستگاه ورزش استان, در جمع مردم روستای خرماکلا قائم شهر گفت: همچنانکه از مساجد و تکایا بعنوان اماکن مقدس نام برده می شود, می توان محیط های ورزشی و آموزشی را هم مقدس دانست.
وی در ادامه اظهار داشت؛ خوشحالیم که با مشارکت مردم و خیرین منطقه این سالن ورزشی چند منظوره برای استفاده جوانان روستا تکمیل شد و بهره برداری رسید.
حسین زادگان در پایان گفت: با عنایت ویژه استاندار محترم جناب مهندس اسلامی و همینطور فرماندار پرتلاش جناب محمدی اقدامات خوبی برای ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر انجام شده است که جا دارد از نمایندگان و ورزشکاران این شهرستان هم تشکر کنیم.