مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از آغاز اجرای طرح کارورزی در استان خبر داد.

  کامران اصغری صبح امروز در جلسه ستاد طرح کارورزی مازندران اظهار داشت: بدنبال اجرای بسیار خوب این طرح در استان هستیم که قطعا برای فارغ التحصیلان دانشگاهی منشأ اثرات مثبتی خواهد بود.

وی با اشاره به استقبال فارغ التحصیلان از این طرح افزود: افزایش قابلیت جذب و اشتغال دانش‌آموختگان از طریق انتقال مهارت و تجربه در محیط کار برای ورود به بازار کار یکی از اهداف مهم این طرح در سطح کشور بوده که با ثبت نام بالای این افراد بیش از پیش مصمم به اجرای آن در استان هستیم.

اصغری با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ کارآفرینی در جوانان، تصریح کرد: ایجاد انگیزه کارآفرینی و کسب و کار در دانش آموختگان یکی دیگر از اهداف مهم این طرح است و در نظر داریم که جوانان با آموزش در محیط واقعی کسب و کار و دیدن نمونه طرح‌ها و کسب و کارهای کارآفرینانه به سمت و سوی کارآفرینی پیش بروند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران تصریح کرد: با عنایت به ارائه مشوق‌های بسیار خوب دولت برای واحدهای پذیرنده امیدواریم در آینده بتوانیم شاهد ایجاد اشتغال پایدار در استان باشیم.

در پایان مقرر شد دستگاه‌های اجرایی مرتبط نظرات تخصصی خود را درباره دستورالعمل ارسالی از سوی وزارت متبوع اعلام کرده و اقدامات لازم مبنی بر اطلاع‌رسانی بیش از پیش به واحدهای تولیدی، صنعتی و تعاونی جهت بهره‌مندی از مشوق‌های این طرح و جذب دانش آموختگان اقدام کنند./ تسنیم