به منظور بررسی و رفع مشکلات پوشش شبکه های دیجیتال درشهرستان نکا ، مهندس بازاری معاون فنی صدا و سیمای مازندران با مهندس احمدی فرماندار نکا دیدار نمود.

فرماندار نکا در این دیدار، توسعه و گسترش کمیت و کیفیت برنامه های صدا و سیما را در جلوگیری از تهاجم فرهنگی دشمنان مهم ارزیابی نمود و خواستار رفع مشکلات و اهتمام ویژه جهت پوشش شبکه های دیجیتال در کلیه شهرستان شد.

مهندس احمدی افزود: با راه اندازی شبکه دیجیتال کیفیت و کمیت برنامه های صدا و سیما بسیار بهبود یافته است و باید فرصتی فراهم شود تا همه مردم اعم از شهر و روستا بتوانند از برنامه های شبکه های دیجیتال صدا و سیما بهره مند شوند.

نماینده عالی دولت در این شهرستان ادامه داد: مسائل و مشکلات پوشش دهی شبکه دیجیتال در بخش هزارجریب از جمله کیفیت پائین تصاویر در برخی از روستاها ، عدم پوشش دهی شبکه های دیجیتال در روستاهای این بخش ، و نیز عدم برخورداری مردم روستاهای بالا دست از برنامه های صدا و سیما می باشد.

فرماندار نکا در پایان خواستار پیگیری موضوع و برطرف شدن سریع شبکه دیجیتال در شهرستان نکا شد.

معاون فنی صدا و سیمای مرکز مازندران در ادامه گفت: به منظور پوشش بیشتر شبکه دیجیتال و تقویت آن و راه‌اندازی فرستنده‌های دیجیتال در نکا همکاری لازم خواهد شد.