رئیس کمیته امداد امام خمینی (ه) گفت: دولت و شخص رئیس جمهور اهتمام ویژه ای برای از بین بردن فقر و کمک به اقشار آسیب پذیر در جامعه دارد.

سید پرویز فتاح روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا گفت: هماهنگی های خوبی با دولت برای ریشه کنی فقر و کمک به نیازمندان و محرومان در جامعه داریم.
وی با اشاره به وعده های دکتر حسن روحانی در برنامه های تبلیغاتی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برای فقرزدایی در کشور گفت: امیدواریم با همکاری دولت فقر تا ۱۴۰۰ در کشور ریشه کن شود.
فتاح با بیان این که به نظر می رسد فقر به معنایی که فرد گرسنه سرش را گرسنه بر بالین بگذارد به دلیل پرداخت یارانه نداریم، گفت: به دستور شخص رئیس جمهور، کمیته امداد با همکاری وزات رفاه و تامین اجتماعی طرحی را برای از بین بردن فقر در جامعه تدوین می کند.
فتاح درباره مولفه و ویژگی های این طرح گفت: نمی خواهیم در تهیه این طرح به سوی افزایش مستمری ها برویم چون ممکن است افزایش مستمری ها منجر به آسیب های اجتماعی شود.
وی افزود: قصد داریم در حوزه توانمند سازی مددجویان طرحی را تدوین و برنامه ریزی کنیم که دولت و شخص رئیس جمهور نیز به موضوع تاکید ویژه ای دارند.