“مردم عزیز یادتان می‌آید، وضع اقتصادی ما چه بود؟ دارو پیدا نمی‌شد؟ بیماران سرطانی و خاص چه عذابی از بی‌دارویی می‌کشیدند؟ شیرخشک پیدا نمی‌شد؟ سیلوهای گندم خالی بود؟ مردم یادتان می‌آید؟ مردم شبها در صف بانکها می‌خوابیدند که صبح چند سکه بتوانند خریداری کنند؟”
 اسحاق جهانگیری در مناظره دیروز با اشاره به بحران‌ها و مشکلات مردم و کشور در دوران احمدی‌نژاد نسبت به شعارهای پوپولیستی رئیسی و قالیباف هشدار داد.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ جهانگیری خطاب به مردم اظهار کرد: مردم عزیز یادتان می‌آید، وضع اقتصادی ما چه بود؟ دارو پیدا نمی‌شد؟ بیماران سرطانی و خاص چه عذابی از بی‌دارویی می‌کشیدند؟ شیرخشک پیدا نمی‌شد؟ سیلوهای گندم خالی بود؟ مردم یادتان می‌آید؟ مردم شبها در صف بانکها می‌خوابیدند که صبح چند سکه بتوانند خریداری کنند؟ این جریان امروز ممکن است با رویکرد دیگری به صحنه بیاید فرار به جلو کفایت نمی‌کند. به عقب برگردیم و سوابق و عملکردها را ببینیم.
توزیع مرغ گرم در واحد های صنفی منتخب و جایگاه های از پیش تعین شده در بندر عباس انجام می گیرد که در این جایگاه ها مرغ با نرخ هر کیلو چهار هزار و ۷۰۰ تومان عرضه می شود.
اشاره جهانگیری به صف خرید سکه در سال ۹۱؛ در آن سال ها مردم به دلیل تورم بالا برای حفظ ارزش داراییهای خود در صف سکه می خوابیدند.
مردم ایران این روزها را فراموش نکرده‌اند+تصاویر
توزیع مرغ گرم در واحدهای صنفی منتخب و جایگاه های از پیش تعین شده در بندر عباس(دوران احمدی‌نژاد)