مسئول ستاد حامیان مردمی حجت الاسلام رئیسی در مازندران اعلام کرد

مسئول ستاد حامیان مردمی حجت الاسلام رئیسی در مازندران گفت: در ۲۲ شهرستان ۴۴ ستاد مردمی شهرستانی تشکیل شده و بیش از ۳۰ کمیته در دستور کار قرارگرفته است.

به گزارش ونگ وا، علیرضا جانبازی در جمع خبرنگاران از اجرای برنامه های موفق در حوزه اجتماعی و فرهنگی در دولت گذشته  یاد کرد و افزود: بسیاری از  این اقدامات اجرایی سبب جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهر شد.

وی با اشاره به اینکه اعطای وام به روستائیان زمینه عمران و آبادانی روستاها را فراهم خواهد کرد گفت:  با اقدام و پیگیری در این زمینه ایجاد شغل با تکیه بر ظرفیت های بومی را به همراه دارد.

جانبازی تصریح کرد: حجه السلام رئیسی جناح خود را فرا جناحی عنوان کردند به طوریکه امروز اصلاح طلبان برای تشکیل ستاد اصلاح طلب اصولگرایی حامی رئیسی از ما مجوز خواستند.

مسئول ستاد حامیان مردمی حجه الاسلام رئیسی در مازندران در پاسخ به این پرسش که آقای رییسی برای ریاست جمهوری سابقه اجرایی ندارد، گفت: آقای روحانی هم مسئولیت اجرایی نداشتند و این در حالی است که دوستان رقیب از این موضوع بر علیه آقای رییسی استفاده می کنند.

وی با اشاره به اینکه همدلی و مشارکت در همه ستادها  وجود دارد  و همه در عرض یکدیگر حرکت می کنند اظهار کرد: در تشکیلات جمنا بحث بر این بود که در نهایت یک نفر بماند اما جامعه روحانیت و مدرسین از حجت الاسلام رئیسی حمایت کردند.

جانبازی با بیان اینکه در ماندن یک کاندیدا از جمنا نظر سنجی ها  هم مهم است و اگر قالیباف جلو باشد رئیسی  کنار می کشد. تصریح کرد: بین دو کاندیدای جمنا میثاق نامه ای که بسته شده باشد امضا نشده و ممکن آقای قالیباف بماند.

مسئول ستاد حامیان مردمی ستاد حجت الاسلام رئیسی در مازندران، با اشاره به اینکه  اصلاح طلبان  بحث عبور از روحانی را مطرح کردند و تا قبل از این قرار نبود ستادی برای جهانگیری فعال شود. خاطر نشان کرد: در بحث نظارت بر صندوق ها تعداد صندوق های شهرها، روستاها و سیار نمایندگان نامزدها در سر صندوق ها حضور دارند.

وی با بیان اینکه ستاد ما مردمی است و ارتباطات خوبی در جامعه ایجاد شده گفت: عصر روز شنبه ۱۶اردیبهشت ماه ستاد مردمی حجه الاسلام رئیسی در خیابان فرهنگ با حضور حجه الاسلام قاسمی امام جمعه موقت ساری افتتاح می شود.

جانبازی از سفر حجه الاسلام رئیسی در ۲۴ اردیبهشت ماه به مازندان خبر داد و گفت:  همواره آرای مردم  مازندران در انتخابات اثرگذار بوده تا الان مردم مازندران با بصیرت ورود کردند و حماسه آفریدند.