چهار طرح اشتغال زایی به همراه ساختمان مرکز خیریه آبشار عاطفه های نکا روز دوشنبه همزمان با دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید.

 سه طرح اشتغال زایی کمیته امداد و یک واحد تعاونی در بخش تولید ترشیجات در شهرک صنعتی ، چهار طرح اشتغالزائی هستند که با هزینه بیش از پنج میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسیدند.
طرح های اشتغال زایی کمیته امداد در بخش پرورش قارچ ، آرایشگاه و یک باب مغازه فست فود بود که برای آنها ۷۵۰ میلیون ریال هزینه شد.
برای شرکت تعاونی تولید ترشیجات در شهرک صنعتی نکا هم چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شد.
با بهره برداری از طرح های مورد حمایت کمیته امداد دستکم برای ۱۰ نفر شغل ایجاد شد و با بهره برداری از شرکت تعاونی ‘ کاندس’ هم ۱۰ نفر مشغول کار شدند. این شرکت سالانه ۳۰۰ تن ترشیجات و شوریجات تولید می کند.
همچنین با حضور امام جمعه نکا، فرماندار و جمعی از مسئولان شهری، دفتر آبشار عاطفه های نکا هم به بهره برداری رسید.
امام جمعه نکا در آئین بهره برداری از این ساختمان با تاکید بر کار خیر و دستگیری از نیازمندان ، گفت : ما باید با استفاده درست از باورهای دینی مردم را در مسیر کمک به خیریه ها تشویق کنیم.
حجت الاسلام محمدباقر محمدی لائینی افزود: هرگاه مردم خود وارد میدان شدند دیدیم که کارها به صورت منسجمی پیش رفته است و نتایج خوبی حاصل شده و اینجاست که باید مسئولان تلاش کنند که این حرکات مردمی فرهنگ سازی شود.
در دهه فجر امسال ۵۴ طرح عمرانی، خدماتی و اشتغال زایی در شهرستان نکا با اعتبار حدود ۲۵۸ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد./ ایرنا