استاندار مازندران گفت که از آغاز فعالیت دولت تدبیر امید تاکنون نزدیک به یکصد هزار شغل در این استان ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، ربیع فلاح روز چهارشنبه در حاشیه دیدار چهره به چهره با مردم عباس آباد در غرب مازندران افزود : درسال جاری نیز نسبت به سال گذشته وضعیت اشتغال بهتر شد و می توان گفت که حدود ۲ درصد در این زمینه رشد داشته ایم.
وی اظهار داشت : اگرچه امروز یکی از مشکلات اساسی مردم استان رونق اقتصادی و اشتغال است اما آنچه که در حدتوان دولت و مسئولان دستگاههای اجرایی مازندران بوده تاکنون اقدامات خوبی برای حل این مشکلات انجام گرفته است.
** بهره برداری از پنج هزار و ۴۰۰ طرح نیمه تمام
نماینده عالی دولت در مازندران با اشاره به وجود هزاران طرح نیمه تمام در استان ، گفت : بیش از پنج هزار و ۴۰۰ طرح نیمه تمام مربوط به گذشته در این استان وجود داشت که تمامی آن ها از سه سال گذشته تاکنون به بهره برداری رسید.
فلاح میزان اعتبار هزینه شده برای این تعداد طرح ها را بیش از چهار هزار میلیارد تومان اعلام کرد.
وی همچنین از اختصاص حدود ۸۰ میلیارد تومان برای تکمیل کمربندی های نیمه تمام غرب مازندران خبر داد و گفت: این میزان اعتبار از محل سفر کاروان تدبیر و امید به مازندران بوده است.
استاندار مازندران اظهار داشت : مسئولان و مدیران دولت یازدهم در سال پایانی خدمتش سعی دارد تا در تمامی شهرهای کشور حضور یابند و مسئولان دستگاههای اجرایی با مردم دیدار چهره به چهره خواهند داشت .
فلاح یکی از اهداف دیدار با مردم شهرستان عباس آباد را در همین راستا ارزیابی کرد و افزود : در این دیدار با ریزمشکلات مردم آشنا شده و بدون اتلاف وقت به مشکلات و خواسته های آنان رسیدگی می شود.
وی اشتغال ، ساخت وساز ، کم کاری بانک ها در ارائه تسهیلات ، فراهم نبودن زیرساخت های عمرانی را از عمده مشکلات و خواسته های مردم در این دیدار برشمرد .