سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از حضور ۷۰۰ شرکت‎کننده در نخستین دوره المپیاد ورزشی کارکنان جانباز و معلول وزارت بهداشت به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران خبر داد.

به گزارش ونگ وا، در ادامه برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان و دانشجویان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که با هدف ایجاد انگیزه، شادابی و نشاط جسمی و کاری و ترویج فرهنگ ورزش در جامعه بزرگ سلامت کشور، نخستین دوره المپیاد ورزشی کارکنان جانباز و معلول وزارت بهداشت به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در حال برگزاری است.

به گفته سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، این مسابقات به‌مناسبت دهه فجر از روز گذشته آغاز شده و تا روز سه‎شنبه هفته آینده ۱۹ بهمن‌‎ماه ادامه دارد.

محمد سلطان‎تویه، اظهار کرد: ۷۰۰ شرکت‎کننده در مقطع کارکنان از دانشگاه‎های علوم پزشکی سراسر کشور در پنج رشته فوتسال، دارت، تیراندازی، تنیس روی میز و شطرنج با یکدیگر رقابت می‌کنند.

وی افزود: مسابقات دارت، فوتسال و شطرنج از روز گذشته آغاز شد و رقابت‎های تنیس روی میز و تیراندازی نیز از روز شنبه ۱۶ بهمن‌ماه آغاز و روز سه‌شنبه ۱۹ بهمن‌ماه پایان می‌یابد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران درباره محل اسکان و بازی‎های شرکت‎کنندگان بیان کرد: مجتمع صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت و مجتمع رفاهی بهزیستی خزرآباد محل اسکان بازیکنان و مکان برگزاری مسابقات نیز علاوه بر این دو مجتمع، در دانشگاه پیامبر اعظم(ص) دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز برگزار می‎شود.

سلطان‎تویه ادامه داد: رقابت‌های شطرنج، تنیس روی میز و برخی از مسابقات فوتسال در دانشگاه پیامبر اعظم(ص)، مسابقات دارت در پلاژ بهزیستی، تیراندازی در مجتمع داراب و بخشی دیگر از بازی‎های فوتسال نیز در مجتمع صندوق رفاه دانشجویان علوم پزشکی خزرآباد انجام می‎شود.

وی اظهار کرد:نفرات اول تا سوم رشته‎های انفرادی و تیمی لوح تقدیر، مدال و هدیه نقدی دریافت می‎کنند.

سلطان‎تویه در پایان گفت: افتتاحیه این‎دوره از رقابت‌ها، امشب در پلاژ وزارت بهداشت واقع در خزرآباد ساری با حضور مسؤولان برگزار می‎شود./ فارس