فرماندار قائم‌شهر از بهره‌برداری ۴۴ طرح عمرانی و خوداشتغالی با هزینه ۲۰۰ میلیارد تومان در دهه فجر امسال در شهرستان قائم‌شهر خبر داد.

مهدی محمدی امروز در جلسه شورای اداری قائم‌شهر که در نخستین روز دهه فجر امسال برگزار شد، پیروزی انقلاب اسلامی در ایران را نتیجه وجود رهبری واحد دانست و اظهار کرد: انقلاب ایران برخلاف دیگر انقلاب‌های دنیا با داشتن رهبر واحد به نفع دیگران مصادره نشد و همچنان الگوی اتحاد و تقید به نظام اسلامی و ولایت فقیه به شمار می‌آید.

وی از آغاز به کار شناسایی ساختمان‌های فرسوده شهری خبر داد و گفت: شناسایی، بازسازی و مرمت بافت فرسوده قائم‌شهر مطالعه ضروری و جدی را برای ساماندهی می‌طلبد.

فرماندار قائم‌شهر ارزش پرو‌ژه‌های دهه فجر امسال را در شهرستان قائم‌شهر ۲۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: ۴۴ طرح عمرانی و خوداشتغالی در این ایام به بهره‌برداری می‌رسد که ۲۶ پروژه آن عمرانی با هزینه ۱۳۸ میلیارد ریال است.

محمدی تکمیل زیرساخت‌های شهرک صنعتی قائم‌شهر، افتتاح بخش آی‌سی‌یوی بیمارستان رازی، افتتاح شبکه آب‌رسانی ۱۰ روستا، افتتاح کلاس‌های درس و ایستگاه آتش‌نشانی را از مهم‌ترین طرح‌های آماده بهره‌برداری در این ایام عنوان کرد.

وی همچنین تعداد طرح‌های کلنگ‌زنی را دو طرح و هزینه پیش‌بینی شده آن ها را بالغ بر ۵۴ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: ۱۶ طرح خوداشتغالی نیز با اعتبار بیش از ۷ میلیارد و ۱۰۰میلیون ریال در شهرستان قائم‌شهر آماده بهره‌برداری است. ایسنا