مدیرکل بهزیستی مازندران خبرداد

مدیر کل بهزیستی مازندران از واگذاری ۴۰ واحد مسکونی به خانواده های تحت پوشش بهزیستی استان به مناسبت ایام دهه فجر خبرداد.

به گزارش ونگ وا به نقل از بهزیستی مازندران ، سعید آرام در آیین نواختن زنگ انقلاب در یکی از مهدکودک های شهرستان ساری با گرامیداشت یاد کسانی که جهت به ثمر رسیدن انقلاب تلاش کردند، افزود: طبق روال هر سال این مهم در یکی از مهد های کودک انجام می شود.

آرام حضور در میان کودکان و دانش آموزان را  جهت آگاهی از  اهداف انقلاب  و رسالت هایی که به دوش همگان است مهم خواند و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه آینده کشور به دست کودکان امروز است آشنایی با این اهداف بسیار حایز اهمیت است.

وی خاطرنشان کرد: آنچه که امروز در اختیار مسئولین است به پاس تلاش ها و رشادت های انسان هایی است که در این راه جان خود را فدا کرده اند و از عقیده خود نگذشتند تا به برقراری نظام مقدس جمهوری اسلامی کمک کنند. امروز میراث دار آنان هستیم و وظیفه داریم تا این میراث را به خوبی در اختیار آینده سازان قرار دهیم.

با اشاره به اینکه زنگ انقلاب به طور همزمان در   ۸۵۰ مهد کودک سراسر استان به اجرا درآمد، تصریح کرد: بیش از ۳۰هزار  کودک زیر ۶ سال در مهد های کودک تحت  آموزش های لازم قرار می گیرند.

وی همچنین یکی از موضوعات مهم در دهه فجر را آشنایی کودکان  در قالب کار  درسی است که انعکاس دهه فجر در قالب موضوعات درسی با اهداف انقلاب  پیش بینی شده است بیان کرد.

آرام از دیگر برنامه های این سازمان در ایام دهه فجر را تحویل ۴۰ واحد مسکونی به خانواده های تحت پوشش بهزیستی و افتتاح نمایندگی بهزیستی در منطقه کیاسر برای ارایه خدمت به جامعه هدف عنوان کرد.