دكتر ربيع فلاح در اين نشست، افزود: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامي ۷۵۸� پروژه با اعتباري بالغ بر ۶۸۱ ميليارد تومان در استان مازندران افتتاح و مورد بهره برداري قرار مي گيرد.

 استاندار مازندران، گفت: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامي ۷۵۸  پروژه با اعتباري بالغ بر ۶۸۱ ميليارد تومان در استان مازندران افتتاح و مورد بهره برداري قرار مي گيرد .

مقام عالي دولت در استان، تصريح كرد: از اين تعداد پروژه ۱۸۳ مورد مربوط به به اداره كل راه و شهرسازي ،   ۱۳۸ مورد مربوط به دهياري ها ، ۱۰۷ مورد مربوط به اداره كل بهزيستي،  ۷۷ مورد مربوط به شركت توزيع برق مازندران و غرب استان، ۴۶ مورد مربوط به شركت آب و فاضلاب روستايي مازندران، ۴۳ مورد مربوط به جهاد كشاورزي مازندران و هم چنين ۴۳ مورد در حوزه شهرداري ها، ۲۳ مورد مربوط به اداره كل نوسازي و توسعه و تجهيز مدارس استان ، ۱۴ مورد مربوط به شركت گاز و ۱۴ مورد مربوط به بنياد مسكن انقلاب اسلامي و  بقيه پروژه ها مربوط به ساير دستگاههاي اجرايي است .

استاندار مازندران ياد آور شد: از مجموع پروژه هايي كه در دهه فجر امسال افتتاح مي شود ۲۶ پروژه با اعتباري بالغ بر ۲۶ ميليارد تومان در حوزه طرح هاي توليدي و اشتغالزا و ۱۸۱ پروژه با اعتباري بالغ بر ۶۹  ميليارد تومان در حوزه طرحها و پروژه هاي عمران شهري و روستايي مي باشد.

ربيع فلاح، اظهار داشت: هم چنين كلنگ ۲۹ پروژه با اعتباري بالغ بر ۲۳۲ ميليارد تومان در ايام الله دهه فجر در استان به زمين زده خواهد شد.

استاندار، از فرمانداران و مسئولين دستگاه هاي اجرايي خواست از فرصت دهه فجر براي ارتباط بيشتر با مردم عزيز و بيان دستاوردها و عملكرد دولت تدبير و اميد بهره ببرند و با ايجاد روح اميد و نشاط، زمينه حضور شايسته مردم عزيزمان را هم در راهپيمايي باشكوه ۲۲ بهمن و هم دو انتخابات مهم در سال ۹۶ فراهم نمايند.