قهرمان پلدختری کاتای انفرادی جهان مدال طلای خود را به دکتر معصومه ابتکار رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور اهدا کرد

اسمااسماعیل پور:حبیب حسنوند دارنده مدال طلای کاتای انفرادی کاراته مردان جهان 2016 در گفت و گو با خبرنگارخبرآنلاین پلدختردر پلدختر اظهار کرد: مدال طلای خود را به پاس قدردانی از دکتر معصومه ابتکار، معاون رییس جمهور تقدیم کردم .

به گزارش خبرانلاین لرستان ،وی که اهل پلدختر است افزود: سال گذشته نیز گردن آویز نقره ای را که در مسابقات جهانی کاراته مردان جهان کسب کردم به مقام معظم رهبری تقدیم کردم .
این قهرمان نامدار و عنوان دار کشور بیان کرد:مجامع بین المللی به پاس سال ها تلاش و کوشش مرحوم تقی ابتکار پدر دکتر معصومه ابتکار معاون رییس جمهور عنوان قهرمان زمین را به این دو بزرگوار دادند .
وی عنوان کرد : این عنوان برای تلاش بی وقفه در جهت حفظ و صیانت طبیعت خدادادی و محیط زیست به آنان تقدیم شد که مدال طلای بنده نیز مستحق تقدیر از این قهرمانان زمین بود .
حسنوندگفت:من شایسته دیدم این مدال را به این عزیزان تقدیم کنم هرچند که شاید کمترین راه قدردانی و تشکر از آنان باشد .
وی با بیان این که حفظ و حراست از محیط زیست وظیفه ای همگانی است تصریح کرد:ما برای ورزش و تنفس نیاز به هوا و محیطی سالم و عاری از آلودگی داریم زیست و این حق نسل های آینده است که محیط زیست سالم به آنها منتقل شود .
وی که کارشناس سازمان مرکزی حفاظت محیط زیست کشور است ،خاطر نشان کرد : ورزشکاران به عنوان سفیران سلامت و محیط زیست می توانند در زمینه آگاهی بخشی به مردم در جهت حفاظت و صیانت از محیط زیست تلاش کنند.