در حالی که بنا به اعلام روابط عمومی استانداری مازندران قرار بود صبح امروز مراسم معارفه مدیرکل جدید سیاسی انتخابات استانداری مازندران برگزار شود به نظر می رسد این جابجایی فعلا لغو شده است.

در حالی که بنا به اعلام روابط عمومی استانداری مازندران  قرار بود صبح امروز مراسم معارفه مدیرکل جدید سیاسی انتخابات استانداری مازندران برگزار شود به نظر می رسد این جابجایی فعلا لغو شده است.
به گزارش شمال نیوز روابط عمومی استانداری دو روز قبل اعلام کرده بود جعفر قمی جانشین مهرداد ابراهیمی خواهد شد که امروز مراسم تودیع و معارفه انجام نشد.
شنیده ها حکایت از این دارد برخی نهادها و اشخاص و چهره های سیاسی در داخل و خارج استان با اعلام حمایت از عملکرد مهرداد ابراهیمی خواستار عدم جابجایی وی از مسند مدیر کلی سیاسی انتخابات استانداری مازندران شده اند.
از سویی دیگر شنیده شده ابراهیمی به دلیل بعضی اختلاف نظرهای جدی با بعضی مسئولین استانداری ، تمایل چندانی به ماندن در پست فعلی اش ندارد ولی بر اساس اتفاقات رخ داده باید به کار خودش ادامه دهد.
به هر ترتیب باید منتظر ماند و دید آیا در روزهای آینده اتفاق جدید دیگری در مسیر تغییرات شکل گرفته در استانداری مازندران رقم خواهد خورد یا خیر !؟