انتقاد تند نماینده اصولگرا از امیرعبداللهیان بابت معرفی همسر رئیسی به عتوان «بانوی اول» / او، شأن خودش را به اندازه یک «کارمند جزء» پایین آورد

شرق نوشت:  احمدی‌بیغش تصریح کرد:«رئیس دستگاه دیپلماسی ما شأن خودش را به اندازه یک کارمند جزء پایین آورد و حرف‌هایی زد که ناراحت‌کننده‌ترین رفتار در تاریخ جمهوری اسلامی است.»

محمود احمدی‌بیغش، نماینده شازند در مجلس، کنگره و همایش زنان تاثیرگذار را مورد انتقاد قرار داد.

این نماینده اصولگرا تاکید کرد: «همایشی که برگزار شد، برای رضای خدا نبود و بیشتر کارکرد سیاسی همراه با سیاسی‌کاری داشت».

احمدی‌بیغش با اشاره به سخنان حسین امیرعبداللهیان درباره «بانوی اول کشور» به نقل از همسر رئیس‌جمهور بیان کرد: «چون این کنگره برای رضای خدا نبود، آن مصاحبه نابجا از آن درآمد و رئیس دستگاه دیپلماسی ما شأن خودش را به اندازه یک کارمند جزء پایین آورد و حرف‌هایی زد که ناراحت‌کننده‌ترین رفتار در تاریخ جمهوری اسلامی است. اینکه گفته شد خانم رئیس‌جمهور الگو است‌. درحالی‌که امام خمینی که ما امروز نانش را می‌خوریم و از او غیرت را یاد می‌گیریم، الگوی زنان را حضرت زهرا می‌داند».

او ادامه داد: «به اعتقاد من الگوی امروز ما کسانی هستند که شیربچه‌هایی را در این مملکت تربیت کرده‌اند؛ اما اینکه این را انحصاری کنیم، کار درستی نیست».

احمدی‌بیغش با انتقاد از برخی اطرافیان رئیس‌جمهور تأکید کرد: «متأسفانه کسانی که برای شکل‌دهی این‌گونه کارها اثرگذارند، به دور دولت چنبره زده و آن را احاطه کرده‌اند؛ یعنی دولت تسلطی روی اطرافیانش ندارد تا مانع از هزینه‌سازی و حاشیه‌تراشی بیهوده این‌چنینی برای انقلاب نشوند».