مهندس احمدی فرماندار شهرستان نکا، از اجراي پروژه فاضلاب شهري نکا در آينده نزديك خبر داد و بیان داشت: جمع‌آوري پساب شهري و بهبود شرايط آب‌هاي زيرزميني و عدم هدر رفت اين آب از مهمترين دستاورد‌هاي دولت تدبیر و امید از اجراي اين طرح در شهر نکا است

مهندس احمدی افزود: جمع آوری و تصفیه و دفع بهداشتی فاضلاب شهر نکا طي ۴ سال و با سرمايه‌گذاري حدود ۷۷ ميليارد تومان انجام خواهد شد .

نماینده عالی دولت در این شهرستان تصریح کرد: ایجاد شبکه فاضلاب و اجرای طرح‌های آن در جهت رعایت بهداشت عمومی، یکی از ضروریات جوامع بشری بوده و از اولویت‌های دولت تدبیر امید می باشد.

این مسول عنوان داشت: دولت یازدهم با نگاهی کلان و با صرف هزینه‌های سنگین و تحمل مشکلات اجرایی پروژه‌، اقدام به احداث شبکه فاضلاب خانگی مبتنی بر استانداردهای زیست محیطی می نماید و با تلاش مستمر در ارتقاء سطح بهداشت عمومی اقدامات مهمی را انجام داده است‌.

فرماندار نکا افزود‌: امیدواریم با اجرای این پروژه ، هیچ نوع فاضلابی در داخل جوی جاری نشود و با همکاری شهروندان ، فاضلاب‌های موجود خانگی به شبکه فاضلاب متصل خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری با پیگیری های مهندس احمدی فرماندار شهرستان نکا،با حضور دکتر چیت چیان وزیر نیرو در سفر کاروان تدبیر و امید به استان مازندران در خصوص ایجاد تاسیسات فاضلاب شهر نکا، و رایزنی در سازمان برنامه و بودجه کشور مبلغ ۷۷ میلیارد تومان با هدف جمع آوری و تصفیه و دفع بهداشتی فاضلاب شهر نکا ، مصوب تا در مدت اجرای ۴ ساله به اتمام و بهره برداری برسد .