ونگ وا// ششمین جلسه شورای اداری سال ۱۴۰۳ نکا با حضور روسای دستگاههای اجرایی و به ریاست مرتضی رمضانی فرماندار نکا در سالن جلسات شرکت صنایع غذایی حلاوت در شهرک صنعتی این شهرستان برگزار شد.

مرتضی رمضانی فرماندار نکا در این جلسه ضمن تشکر از همت مدیرانی که در هفته دولت پروژههایی را آماده افتتاح کردند وتشکر از موکب انصارالحسین که خدمات دهی خوبی در ایام اربعین در کربلا انجام می دهد و هیات مذهبی فعال شهرستان که در آخر سفر در مشهد برنامه های مذهبی اجرا می کنند.

فرماندار نکا بار دیگر به برکات سفرهای روستایی فرماندار به اتفاق مدیران اشاره کرد که به طور منظم برگزار می شود و ضمن تقدیر از حضور فعال مدیران اهمیت این نوع برنامه ها را بالا دانست. وی از مدیران خواست به مطالبات مردم توجه کنند و تا جای امکان رضایت شهروندی که بعنوان ارباب رجوع به اداره شما مراجعه می کند را جلب نمایند. وی افزود بسیاری از مطالبات مردم به حق هست وقتی به شهر یا روستایی مراجعه می کنیم و مشکلاتی مشاهده می شود که مدتها از آن مشکل می گذرد و مسئول نتوانست آن را رفع کند چرا نباید به مردم حق انتقاد کردن ندهیم.

رمضانی گفت بسیاری از مشکلات نیاز به اعتبارات نیست فقط با پیگیری مسئول براحتی حل می شود.

فرماندار نکا از اختلاف میان دستگاهها و رسانه ای شدن آن انتقاد کرد و خواست قبل از هر اقدام بنشینید با گفت و گو مشکلات میان خود را حل کنید. وی همچنین از بر خی دستگاههای اجرایی که قرار است عملیات زیر ساختی مانند آسفالت و… انجام دهند خواست هر چه سریعتر اقدام کنند چون در فصل پاییز یا زمستان در مناطق بالادست نمی توان کارهای عمرانی انجام داد.

فرماندار نکا همچنین در ابتدای سخنانش به سفر رئیس جمهور دکتر پزشکیان به عراق اشاره کرد و این سفر را استراتژیک دانست که اهمیت و دستاوردهای خوبی برای کشور دارد.

در ابتدای این شورای اداری سرهنگ نجفی فرمانده سپاه نکانی در خصوص برنامه های هفته دفاع مقدس بیان کرد و بخشی پور رئیس اداره آموزش و پرورش در خصوص بازگشایی مدارس و پروژه مهر و نیز عبدی رئیس بنیاد مسکن، روحانی رئیس اداره منابع طبیعی، خانم باقری رئیس دامپزشکی هرکدام دقایقی درخصوص عملکرد واحدهای اجرایی خودشان توضسحاتی دادند.