ونگ- وا// مرکز خدمات جامع سلامت روستایی درویشخیلک نکا با حضور فرماندار، امام جمعه، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران و دیگر مسئولین شهری و معتمدان منطقه افتتاح شد.

دکتر خانجانی رئیس شبکه بهداشت و درمان نکا با اشاره به خدمات این مرکز به ۱۴۳۵ نفر از مردمان ۱۲روستای بالادست درویشخیلک متراژ بنا را ۴۵۰ متر دانست که با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

رئیس شبکه بهداشت نکا از همه خیرین، دهیاران، اهداکندگان زمین مربوط به ساخت این مرکز قدردانی نمود و طی گزارشی درخصوص وضعیت بهداشتی و درمانی شهرستان و رشد آن طی سالهای اخیر قود داد درصورت همکاری مسئولین و خیرین تا پایان سال ۱۴۰۲ فاز دوم بیمارستان امام حسین نکا، مرکز خدمات سلامت اومال، مرکز آبلو، نکا۱ ، نکا۲، و آزمایشگاه رفرنس را تکمیل کند.

عبدالرضا بابایی فرماندار نکا در این افتتاحیه ضمن اشاره به خدمات نظام جمهوری اسلامی طی ۴۴ سال اخیر در همه حوزه ها بخصوص حوزه بهداشت و درمان، تاکید کرد تا پایان سال ۱۴۰۲ بیمارستان امام حسین و طرح توسعه بیمارستان بوعلی نکا به اتمام برسصد که در آنصورت ظرفیت تخت بیمارستانی شهرستان صد درصد افزایش می یابد.

حجت الاسلام محمدصادق محمدی لایینی امام جمعه نکا هم در این مراسم ضمن قدردانی از همه خیران مردم و مسئولان تاکید کرد تا جایی که امکان دارد خدمات را به روستاها ببرید تا مهاجرت روستایی به شهر کمتر صورت گیرد.

دکتر علیپور معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هم با اشاره به جمعیت سالمند در روستاها و ضرورت خدمات رسانی بهداشتی و مراقبت بیشتر از مردم منطقه درخواست کرد تا از این امکانات بهره بیشتری ببرند وی افزود همه امکانات از جمله پزشک در این مراکز وجود دارد. و