فرماندار نکا‌: تا زمانی میان ملت و امام پیوند باشد هیچ دشمنی نمی تواند در کشور مشکل ایجاد کند

عبدالرضا بابایی فرماندار نکا در همایش تجلیل از حافظان امنیت و گرامیداشت نهم دی و سالگرد شهید سلیمانی روستای پوروا در سخنانی با اشاره به حوادث اخیر و مظلومیت نیروهای انتظامی و نظامی در این اغتشاشات گفت: نظام جمهوری اسلامی حاضر نشد یک تیر از حساب نیروهای انتظامی و نظامی خارج شود و آنها مظلومانه با دستان خالی با اغتشاشگران مقابله کردند. وی افزود هدف دشمن از ایجاد چنین اغتشاشات ضربه زدن به اقتدار نظام است که مدتهاست درپی برنامه ریزی آن بوده و تا زمانی که میان مردم و امامشان پیوند باشد هیچ کس نمی تواند در این کشور مشکلی ایجاد کند.

فرماندار نکا گفت عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی بخصوص در حوزه نظامی را مدیون شهدا هستیم.

وی گفت مردم ایران سه دسته آمد یا خودی هستند یا غیرخودی هستند یا بی تفاوتند. در طول ۴۳ سال انقلاب هرزمان درست عمل کردیم بی تفاوت‌ها را با خود همراه کردیم هرزمان تعلل کردیم جریان بی تفاوت جذب غیرخودی ها شدند. وی گفت جریان خودی هم باید ملازم آرمانگرا و واقع بین باشند. و همواره همراه امام حرکت کنند نه جلوتر یا پشت سر با تاخیر.

فرماندار نکا همچنین اشاره ای به انقلاب اسلامی ایران کرد و افزود در آن زمان کشورهای دنیا یا سلطه گر بودند مانند بلوک شرق و غرب یا سلطه پذیر بودند که تابع این دو بلوک بودند اما انقلاب ایران برای اولین بار الگوی جدید مستقل معرفی کرد که نه تنها سلطه پذیر نبود بلکه سلطه ستیز بود. وحتی اسلامی را معرفی کرد نه اسلام متحجرانه مانند عربستان سعودی و نه اسلام آمریکایی مانند ترکیه بلکه امام خمینی ره اسلام ناب محمدی را معرفی کرد.برای همین استکبار همواره سعی بر دشمنی با این انقلاب را دارد.

همایش بزرگداشت نهم دی و شهادت سردار سلیمانی و شهدای امنیت به همراه تجلیل از ۳۸پرسنل نیروی انتظامی کشور اهل روستای پوروا با سخنرانی فرماندار نکا پنجشنبه شب در مسجد جامع روستای پوروا از توابع هزارجریب با حضور اهالی روستا برگزار شد.

را