از سوی دیگر از برخی از شهرهای استان خبر می رسد اعضای جبهه پایداری در حال چینش ترکیب ستادهای انتخاباتی این نامزد انتخاباتی بوده و بزودی اسامی مسئولان آن در شهرهای استان اعلام خواهد شد …..

 ونگ وا: در حالی ، صبح یکشنبه خبری روی خروجی برخی از خبرگزاری ها قرار گرفت که در آن از انتخاب « جواد قناعت » به عنوان مسئول ستاد انتخاباتی حجت الاسلام ابراهیم رئیسی در مازندران خبر داده بود که به عصرهمانروز نرسیده این خبر تکذیب شد .

به گزارش شمال نیوز ، برخی دیگر از خبرگزاری ها شامگاه یکشنبه از ترکیب جدید برای ستاد رئیسی در استان خبر داده اند که در آن یک نماینده مجلس مازنی که سابقه یک دوره نمایندگی مردم تهران را بر عهده داشته ، یک استاندار مازنی که استانداری گلستان را تجربه کرده و یک فرد شناخته نشده به عنوان ارکان این ستاد معرفی شده اند .

گفته می شود سید محمود نبویان ، جواد قناعت و مجید رضا فولادیان که هر سه از اعضای جبهه پایداری می باشند به ترتیب به  عنوان رئیس ، جانشین و دبیر اجرایی ستاد انتخاباتی ابراهیم رئیسی در استان مازندران انتخاب شده اند .

از سوی دیگر از برخی از شهرهای استان خبر می رسد اعضای جبهه پایداری در حال چینش ترکیب ستادهای انتخاباتی این نامزد انتخاباتی بوده و بزودی اسامی مسئولان آن در شهرهای استان اعلام خواهد شد .

برخی از صاحب نظران معتقدند ؛ این یک سو نگری که با توجه به بدنه گسترده اجتماعی آرای حجت الاسلام رئیسی که از سلایق و جامعیت در بین طیف های مختلف سیاسی و اجتماعی  برخوردار است ، مورد اعتراض برخی از دلسوزان حامی این نامزد دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در استان قرار گرفت و بدون تردید تداوم آن موجب کاهش محبوبیت وی خواهد شد .

شب گذشته نیز حمایت سعید جلیلی از ابراهیم رئیسی مبین حمایت تمام عیار یاران وی در جبهه پایداری از این نامزد شاخص انتخابات ریاست جمهوری به شمار می رود .