ونگ وا//مرتضی رمضانی فرماندار نکا در نشست خبری بمناسبت هفته دولت گفت: در طول یکسالی که بعنوان فرماندار در خدمت مردم این شهرستان هستم سعی کردم دائما در میان مردم حضور یابم و با کشاندن مدیران دستگاههای اجرایی به محلات سعی کردم فاصله مردم و مسئولین را کم کنم.
فرماندار نکاگفت تاکنون در ۳۵ روستا شورای اداری برگزار کردیم و مصوبات خوبی برای رفع مشکلات روستاها داشتیم که در دست اجرا است همچنین ملاقاتهای مردمی در روزهای سه شنبه را غالبا در مساجد و حسینیه های شهر و روستاها برگزار کردیم. وی افزود اکنون در شهرستان نکا وفاق ملی خوبی حاکم است چرا که سعی شده از همه ظرفیتها استفاده شود.
مرتضی رمضانی مهمترین اقدامات اجرایی یکسال اخیر شهرستان را به مواردی همچون: کفپوش کردن سالن شهید طوسی، روکش آسفالت راهها در محور نیروگاه و بخشی از جاده هزار جریب، رفع موانع و فعال کردن پروژه احداث تصفیه خانه آب شرب نکا و بهشهر جنب کارخانه سیمان، ساماندهی ورودی شهر سمت گلبستان و ورودی شهر سمت شهرک نیروگاه که در دست اجراست و در ورودی شرقی و شمالی بزودی آغاز می شود. احداث ایستگاه پست برق ۶۳٫۲۰ شهرک صنعتی، پیگیری و اجرایی شدن فاضلاب منطقه مسکن مهر که در هفته دولت آغاز می شود، رفع مشکلات نان، بازنگری طرح هادی برخی روستاها و… اشاره کرد.
فرماندار نکا همچنین گفت در هفته دولت امسال ۵۲ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۷۸ میلیارد تومان در نکا افتتاح یا کلنگ زنی می شود.
فرماندار نکا در این نشست خبری ضمن گرامیداشت یاد شهیدان و شهدای هفته دولت و شهید خدمت آیت ا… رئیسی که بخش عمده ای از خدمت یکساله اش در دوره شهید رئیسی بوده اشاره کرد و همچنین گفت با توجه به رویکرد دولت دکتر پزشکیان که همان وفاق ملی است امیدوارم اتفاقات خوبی در کشور و منطقه رقم بخورد.