اکبر مقدسی*// دکتر مسعود پزشکیان یکی از کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کشور این روزها مورد توجه بسیاری از اقشار قرار گرفته است. به همین دلیل رقبایش سعی دارند ایشان را تخریب کنند تا شاید از گرایش مردمی نسبت به او کمتر شود. بنابراین در درجه اول سراغ خودش ، خانواده اش، دیدگاههایش در گذشته، مدیریتش، سلامتش در رفتار و… رفتند چون چیزی نیافتند به برخی از اعضای ستادش هجوم آوردند که در دولت روحانی مسئولیت داشت پس ایشان دولت سوم روحانی است و…

دراین خصوص ذکر چند نکته حائز اهمیت است:

  • در این یادداشت کاری به عملکرد دولت روحانی و حتی خاتمی نداریم که در جای دیگر می توان نقاط مثبت و منفی آنها اشاره کرد. با آنکه بسیاری از حامیان دولت خاتمی در سال ۹۲ طی ائتلافی به روحانی رای دادند حال سوال این است چرا رفتار و منش دولت روحانی با دولت خاتمی فرق داشت؟ چرا روحانی دولت سوم خاتمی نشد؟
  • برخی از کاندیدایی که امروز« انگ» امتداد فلان دولت رابه پزشگیان می زنند خودشان در دولت احمدی نژاد مسئولیت داشتند و برخی دیگر هم به عناوین دیگر در جبهه همسو برای همان دولت تبلیغات می کردند آیا امروز حاضرند همه رفتارها، انحرافات فکری، کم ظرفیتی، اختلاس ها و… آن دولت را بپذیرند؟ چرا نمی گویند ادامه احمدی نژاد؟ و اگر امروز دم از شهید رئیسی می زنند بخاطر این است که آن بزرگوار به تازگی به شهادت رسید و می خواهند با سوء استفاده از شهید و احساسات مردمی خود را ادامه دهنده راه شهید رئیسی معرفی کنند. مطمئنا اگر این اتفاق تلخ برای شهید رئیسی نمی افتاد همین افراد درسال ۱۴۰۴ بعنوان کاندیدای ریاست جمهوری در مقابلش می نشستند و به نقدو ناکارآمدی دولت ایشان می پرداختند.
  • دکتر مسئود پزشکیان کاندیدای حزبی نیست. ایشان در ضمن اشتراکاتی که ممکن است با آقای خاتمی و یا حتی روحانی داشته باشد، اما ویژگی های رفتاری، فکری، اخلاقی، پیشینه ای و سیاسی خودش را داراست. که تفاوتهای زیادی با آن بزرگواران دارد. او خود پزشکیان است. و مطمئن باشید دولت دکتر پزشکیان غیر سیاسی ترین و به روز ترین دولت جمهوری اسلامی است.

به قول خود ایشان: من تانک نیستم ، من نقطه زن نیستم، من لاف زن نیستم ، من خاک پای مردم ایران، مسعود پزشکیان هستم.

  • روزنامه نگار