ونگ وا// دکتر علی کریمی مله استاد تمام گروه علوم سیاسی دانشگاه مازندران در سخنرانی خود در مراسم افتتاح ستاد تبلیغاتی دکتر مسعود پزشکیان در ساری با اشاره به ویژگیهای منحصر به فرد دکتر پزشکیان، ایشان را مناسبترین فرد در این برهه دانست و افزود ایران دوستی مهمترین ویژگی دکتر پزشکیان است و پیشرفت ، رفاه و امنیت ایران دغدغه ایشان است.

دکتر کریمی درابتدا انتخابات را فرصت تازه ای برای مردم در جهت ایفای نقش شهروندی در بقرابر کسانی که به دنبال نوشتن املا برای مردم هستند دانست که مردم می توانند از این فرصت مشق خودشان را بنویسند.

وی افزود باید فهم سیاسی و فهم سیاستی مردم در هر انتخابات بالا برود. در حوزه سیاستی هر انتخابات مردم می توانند ریل گذاری جدیدی در حوزه های مختلف انجام دهند که این منافاتی با حوزه سیاسی ندارد.

معاون اسبق سیاسی امنیتی استانداری مازندران در این سخنرانی افزود انتخابات برای ما دگردیسی یا انقلاب تازه نیست، اینقدر نگویید افراد چه کاری می توانند انجام دهند. بلکه منطق موقعیت را بسنجیم و کنش و واکنش انجام دهیم منطق و موقعیت فعلی حامعه ما وضع خوبی ندارد ابرچالشهایی هست که یباید از آن عبور کرد. می توان افرادی همچون ماهاتیر محمد انتخاب کرد که در همان ساختار کشور توانست تحولات بزرگی در کشور خود ایجاد کند.

وی افزود با این مقدمه دکتر پزشکیان از جهات مختلف دارای ویژگیهایی است که می توان به او امیدوار بود.

دکتر کریمی مله یکی از بارزترین ویژگی دکتر پزشکیان را ایران دوستی دانست کسی که فکر و دغدغه ایشان منافع ملی رفاه آزادی و امنیت کشور است. وی دومین ویژگی دکتر پزشکیان را دارای منطق حکمرانی خوب و سازگار با محیط است و سومین ویژگی ایشان او می تواند سیاستهای سد بندی و محدودیتها را تبدیل به پل سازی و ریل گذاری برای گذر از ابرچالش کنونی کند.