عضو و نائب رئیس شورای اسلامی بخش کلیجانرستاق:

نتیجه حضور در شورای شهر با هدف مادی دست درازی به بیت المال است

عضو و نائب رئیس شورای اسلامی بخش کلیجانرستاق با بیان اینکه مردم در انتخابات باید ابعاد معنوی را اولویت بر کار مادی قرار دهند، گفت: اعتقاد دارم و با صراحت اعلام می‌کنم کاندیدایی که با تکیه بر مادیات حضور پیدا می‌کند هدفشان دست‌درازی به بیت‌المال است.

به گزارش شمال آنلاین، مرتضی بابایی لولتی هنگام ثبت نام برای نامزدی پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر ساری با حضور در فرمانداری این شهرستان هدف از شرکت در انتخابات را ادای تکلیف نسبت به نظام جمهوری اسلامی دانست.

وی خاطرنشان کرد: هدف از حضور در عرصه انتخابات در راستای تعالیم مقام معظم رهبری است و بر ما تکلیف است تا شور و اشتیاقی در جامعه ایجاد شود.

 حضور پرشور در انتخابات وظیفه شرعی و قانونی است

 بابایی لولتی با اشاره به اینکه برای هر چه با شکوه برقرار کردن انتخابات شوراها در ساری برنامه‌های ویژه ای داریم تصریح کرد: احساس می‌شود حلقه گمشده زنجیره توسعه شهر اتحاد و اعتدال است و این حلقه مفقوده امروز در شهر احساس می‌شود باید عنصر مکملی بین دو جبهه‌ ایجاد شود.

مدیرعامل شرکت تعاونی تولیدی توزیعی کارکنان شهرداری ساری با اشاره به اینکه حضور پرشور در انتخابات وظیفه شرعی و قانونی است اظهار کرد: مردم با حضور پرشور انتخاب اصلح را سرلوحه خود قرار دهند.
عضو و نائب رئیس شورای اسلامی بخش کلیجانرستاق در ادامه با بیان اینکه مردم در انتخابات باید همه مسائل را در راستای معنویت  بنگرند افزود: اعتقاد دارم و با صراحت اعلام می‌کنم کاندیدایی که با تکیه بر مادیات حضور پیدا می‌کند هدفشان دست‌درازی به بیت‌المال است.

این مسئول تصریح کرد: فعالیت در کار شورایی یک عرصه نظارتی مشورتی است و فعالان این مجموعه متولی شهر نیستند بلکه نظارت بر امور مربوط به شهر را دارند.

وی خاطرنشان کرد: هدفی که امروز در عرصه شعارهای انتخاباتی رونق یافته بحث گردشگری است که می‌تواند برند شهری برای شهرستان ساری باشد.

بابایی لولتی با بیان اینکه برند بهار نارنج را به یدک می‌کشیم، گفت: باید ببینیم بهار نارنج در راستای مدیریت درآمدی ما چه تاثیری دارد بجز مدیریت هزینه چیزی دیگری برای استان نداشت و سالانه میلیاردها تومان صرف جشنواره بهارنارنج می‌کنیم بدون اینکه هیچ دستاوردی برای شهر داشته باشد.

 مدیرعامل شرکت تعاونی تولیدی توزیعی کارکنان شهرداری ساری با اشاره به اینکه بحث گردشگری در عرصه شعارهای انتخاباتی رونق یافته است خاطر نشان کرد: بحث گردشگری برندی برای مرکز مازندران است.